Zdravím, jak optimalizovat kód psaný ve switchi, přes pointery? Za boha nevím jak udělat pointer na strukturu a pohybovat se v ní.
unsigned char funkce(unsigned char) { ... } void main(void) { typedef struct { byte sens1; byte sens2; byte sens3; byte sens4; byte sens5; byte sens6; }SENSOR; SENSOR Sensor; while(1) { static char i = 0; switch(i) { case 1: Sensor.sens1 = funkce(i); i++; break; case 2: Sensor.sens1 = funkce(i);
i++;
break;
case 3: Sensor.sens3 = funkce(i); i++; break; ... case 10: Sensor.sens10 = funkce(i); i = 1; break; } } }
Jedná se o 16ti bitový procesor MSP430. Něco lepšího co mi napadá, je jenom udělat pole a to dát se strukturou do unionu, a přistupovat přes pole, nebo přes dynamický pole, já bych raději staticky, zjistil adresu struktury, přičet n*velikost prvku a tam data uložil.