Menší prográmek AI – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Menší prográmek AI – Java – Fórum – Programujte.comMenší prográmek AI – Java – Fórum – Programujte.com

 

Emanuel
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
11. 7. 2015   #1
-
0
-

Ahoj všichni, 

Nejdřív, nejsem vůbec zdatný programátor, za druhé, ale rád zkouším nové věci a posouvám své hranice :)

Zajímalo by mě jestli by (s javou mám asi největší zkušenosti) šlo napsat nějaký "malý" prográmek, mělo by to jednoduše demonstrovat AI, jde mi o dvě věci:

Napsat něco a aby si to program uložil

A může pak skrze ten program nějak vyhledávat na internetu?

Uvedu příklad:

Do programu do kategorie "mám rád" zapíšu : jablko

Do programu do kategorie "moje činnosti" zapíšu: vaření, pečení

Program prohledá internet a najde "jak upéct jablečný koláč"

Zajímá mě jestli to vůbec skrz javu takhle půjde, doteď jsem se spíš věnoval takovému klasickému, program podle zadání, něco sčítá, něco přidává, tohle mě napadlo, ale nejsem si jistý, jestli to přes javu půjde a popřípadě jak(nechci návody, chci jen rady)

Mockrát díky všem!

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.208.189.–
ondrej39+1
Věrný člen
11. 7. 2015   #2
-
0
-

#1 Emanuel
Samozřejmě, že je možné to udělat i v Javě, ale spíš než s Javou to má více společného s obecným vývojem UI (statové stromy, neuronové sítě, shlukování, fuzzy logika,...).

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.39.172.–
Inject all the dependencies!
Emanuel
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
11. 7. 2015   #3
-
0
-

Tak neuronové sítě už nějakou chvíli čtu, protože skoro vždy jsem na ně narazil, když jsem hledal něco pod AI, mi jde spíš o to, jestli tohle vůbec java zvládne a jestli někdo nezkoušel něco podobného, aby mi poradil se odrazit a vydat směrem jak na to :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.208.189.–
Kit+15
Guru
11. 7. 2015   #4
-
0
-

#3 Emanuel
Když neuronovou síť zvládne i PHP, tak Java levou zadní.

Nahlásit jako SPAM
IP: 194.228.13.–