Jak se vytváří výherní automaty – Offtopic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jak se vytváří výherní automaty – Offtopic – Fórum – Programujte.comJak se vytváří výherní automaty – Offtopic – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Roman
~ Anonymní uživatel
130 příspěvků
14. 7. 2015   #1
-
0
-

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak se vytvářní výherní automaty. Nezajímali jste se o to někdo někdy? Zajímalo by mě, jak vlastně vytvoříte celý ten program, jeslti je to těžké atd...

Prostě třeba automat book of ra, jiný mě nenapadá, mrkněte na to. Příjde mi to hrozně těžké.

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.162.208.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
21. 7. 2015   #2
-
0
-

Co se týká hry (točení válců, bonusové hry apod.), tak to je poměrně jednoduché. Nejsložitější na proherních automatech je odrbávací algoritmus. Samozřejmě, pokud je to za body někde na webu, tak to může být o náhodě. V případě, že jde o peníze, tak už to náhoda být nemůže a ty musíš mít zcela v rukou to, co bude následovat, a to na několik kroků (ve smyslu nevýherní/výherní kombinace a případně s jakým násobkem). Protože jak jde o peníze, tak jsou lidi schopný skoro čehokoliv.

U Book of Ra je nejjednodušší sehnat si nebo vytvořit grafiku a zvuky. Pak následuje točení válců (třeba to, že první válec se může točit maximálně 300 - 500ms, aby to hráči nepřišlo moc dlouhé) a signalizace výhry. Potom je tam vlez do bonusové hry a bonusová hra. No a nejsložitější, jak jsem psal, je mít odrbávací algoritmus, který to všechno "zastřeší", aby ti to "vydělávalo".

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.75.135.–
peter
~ Anonymní uživatel
3526 příspěvků
21. 7. 2015   #3
-
0
-

Presne tak, musis rozdelit program na vyherni a nevyherni kombinace a nabizet pravdepodobnost vyherni kombinace tak, aby jsi na tom vydelal.

Treba, takovych Stastnych 10 nebo jina loterie, tak se da udelat tabulka pravdepodobnosti vyhry. Cili kolik z 1 vsazene koruny hrac vyhraje, kdyz trefi treba 5 cisel z 10 vsazenych. Ferova loterie tuto tabulku podeli dvema, cili hraci vyhraji max 1/2 vsech vsazenych penez. Nekdo vic, nekdo min, ale celkove v prumeru je o polovinu oskubes :) Vypada to asi takto:
http://peter-mlich.wz.cz/…Sloterie.htm (pozor, mozna je to stara verze s chybami)
- kliknes na spocitej
- zvolis pravd + zobraz
A to ani nemusis pocitat. Kdyz mas dobry nahodny program, proste vygeneruj 1.000.000 tiketu a hledej shodne kombinace pro tabulku (metoda Monte-Carlo). Dostanes pribliznou pravdepodobnost, ktera se hodne blici te spocitane.
1/pravd = pocet penez, ktere musi lide vsadit, aby se ti vratila 1 koruna
Cili, pokud ta ma sazka treba Vyhry U/Z [2/2] = 8 - vraci osminasobek vsazene castky a 1 / vypocitana pravdepodobnost ti vysla pro [2/2] 17, tak v prumeru je vyhra 8/17 kc z 1 kc.
Tam jsou pak zajimava cisla pro "1/pravdepodobnost * vyhry B". Chcelo by to mozna vyzkouset, jestli mas dost penez. pro [1/1] vychazi, ze sazka vraci 10 kc z 1 kc. Bud maji chybu oni nebo ja. Na test je treba zakoupit prislusny pocet tiketu a vsadit vsechny kombinace. 1/4 tech tiketu by mela vyhrat.
 

U tech tri valcu, kde vidis problem?
- mas funkci, ktera vygeneruje vyherni kombinaci
- jinou, ktera generuje nevyherni
- das random, porovnas s 0-0.5 nebo 0.5-1 a podle toho zvolis funkci
Samozrejme, pro tebe je vyhodnejsi, kdyz to rozlozis na 0-0.3-1, treba a je presne pul na pul. Pak uz jen divakovi nabizis rotujici valecky a zastavujes je postupne na tebou zvolenych cislech.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:c0dd:30...–
peter
~ Anonymní uživatel
3526 příspěvků
21. 7. 2015   #4
-
0
-

Zastavovani kolecek, to je jasne taky, ne? Uzivatel si zastavi prvni a ty dalsi se zastavi se zpozdenim, aby to sedlo na jednu z kombinaci. Predem sis vybral, zda bude vyherni nebo proherni. Muzes mit zadanou celou tabulku.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:c0dd:30...–
bikolk
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
10. 11. 2016   #5
-
0
-

pokud mas zajem, mam zdrojaky realneho vyherniho automatu

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 141.0.14.–
juri
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
19. 1. 2017   #6
-
0
-

#5 bikolk
co zato?

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.230.155.–
bikolk
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
20. 1. 2017   #7
-
0
-

1000 kc v bitcoinech

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 141.0.14.–
Kuru
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
26. 1. 2017   #8
-
0
-

Mam je taky

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:8b43:26d6:b5a5:...–
David
~ Anonymní uživatel
168 příspěvků
23. 4. 2017   #9
-
0
-

#1 Roman
Ahoj, automaty vytváří společnosti jako Playtech nebo Microgaming - viz tady v článku více info Top výrobci casino her

Těžký to určitě je, lidi na to roky studují. Podívej se přímo na ty společnosti v článku, určitě budou mít více info i požadavky na práce, co je třeba umět. 

Nahlásit jako SPAM
IP: 86.172.181.–
Matej
~ Anonymní uživatel
24 příspěvků
1. 3. 2018   #10
-
0
-

#9 David

Výrobců je nespočetné množství, třeba na http://www.automaty-ruleta-zdarma.com jich nalezneš naprostou většinu. Např. Kajot - http://www.automaty-ruleta-zdarma.com/category/automaty-kajot-zdarma/. Všechny hry můžeš zkusit i zdarma a natrénovat jak fungují..

Nahlásit jako SPAM
IP: 176.126.83.–
Tukan3430
Duch
23. 4. 2018   #11
-
0
-

#1 Roman
Princip fungování online automatů : je na generátoru náhodných čísel-

  • RNG vygeneruje náhodné číslo.
  • Matematický modul hry toto náhodné číslo vezme a spočítá, kde by se měly válce zastavit.
  • Hra válce zastaví na stanovených pozicích a spočítá výsledek zatočení.
  • Výsledek zatočení se následně zobrazí hráči.

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.248.–
Degesh0
Duch
12. 6. 2019   #12
-
0
-

Protože jsou online výherní automaty pořád značně populární, chtěl bych to nasadit na web, ale stejně tak by mě zajímalo, jak je složité casino hru dostat i do mobilu - třeba do appstoru, myslím probíhá nějaký proces schvalování?

V tom RNG pak nějaký problém nevidím, v podstatě jde jenom pravděpodobnost, která je nastavena počtem symbolů na válcích :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.115.252.–
remmidemmi0
Super člen
16. 6. 2019   #13
-
0
-

odrbávací algoritmus v případě, že jde o reálné peníze, je poměrně snadný. Sám jsem takový navrhoval pro jednu firmu v zahraničí. V podstatě jde o to, že se na algoritmus nedíváte tak, že to je nějaká náhodnodst, ale díváte se na to z pozice prodejce služby. Tou službou je "pocit štěstí", který prodáváte zákazníkovi. A každá služba má nějakou cenu. Cenu si stanoví prodejce. Aby prodejce správně nastavil cenu, je třeba vědět o zákazníkovi co nejvíce informací.

Trochu zde odbočím, když budete prodávat třeba čepice, přijde klient, omrknete zákazníka okem coby správný trhovec a když uvídíte, že to je chudák ze sousední vesnice, řeknete mu cenu 100 Kč. Když ale uvidíte, že zákazník přijel v posledním modelu Mercedesu, má na rukou zlatý prsteny a okolo krku masivná zlatý řetěz, řeknete mu cenu 5000 Kč. Nebo ne?

Když tedy prodáváte služby "pocit štěstí", je to stejné. Musíte omrknout zákazníka, získat o něm informace. Přes internet to jde snadno. Víte odkud se připojuje, z jaké země. Zákazník musí vložit do hry peníze, čili znáte jeko bankovní kartu, kdo ji vydal, jaká banka. to je cenná informace. Dost letí, že mu "jako" peníze do začátku půjčíte a dokonce ho z těch "jako" půjčených peněz necháter vyhrát třeba 10%. Ovšem, aby je mohl dostsat, musí hrát dál a v následujících kolech je stejně prohraje.

Dále znáte vlastní situaci. Podobně jako trhovec s čepicemi ví, kolik čepic má skladem, jaká je jeho vlastní finančmí situace, zda nutně potřebuje prachy nebo si může dovolit oddmítat zákazníky. Tak také při prodeji "pocitu štěstí" víte kolik máte hráčů, kolik hráči sází, jak moc jsou asi chudí a bohatí. Podle toho si můžete dovolit velkorysost.

Jde o to, aby vám zákazníci neutekli, tak musejí občas něco vyhrát. Ale jen tolik, aby neutekli. Aby měli ten "pocit štěstí" a doufali, že příště vyhrají více a tudíž sázeli.

Z historie zákazníků musíte průběžně dělat statistiku, aby jste zjistili kolik zákazníků se vrací. Dobrý přístup je nového zákazníka nechat něco malého vyhrát, aby se vrátil a zkusil to znova. Když se vrátí, musí vícekrát vsadit než dříve, aby opět vyhráli. Tzn. při první návštěvě třeba otočí 4 kola a při 4. vyhrají 20% vkladu.  

Aby vyhráli opět, musí následně otočit 6 kol i více nebo prosázet učitou částku. Kolik má zákazník vyhrát, tj, dostat ten "pocit štěstí", to spočítá program, podle toho, kolik celkově za všechny návštěvy vsadil a kolik už dříve zákazník vyhrál (čili kolikrát již jste mu poskytli "pocit štěstí". Kolik procent to bude závisí na vaší lačnosti po penězích. Když to přeženete a zákazníci  (hráči) budou málo vyhrávat, tak vám utečou. Když to přeženete na druhou stranu a dovolíte jim hodně vyhrávat (budete "pocity štěstí" rozdávat velkoryse), nic moc nevyděláte, případně zbankrotujete.

To je celé.

Databáze zákazníků - hráčů se dělá v MySQL, zbytek design je v PHP.

Mnohem větší problém než odrbávací algoritmus je reálné zúčtování peněz. Totiž přes jakou firmu budete odrbávání , neboli prodej "pocitu štěstí" :) provozovat, kde takovou firmu registrovat, přes jaký bankovní systém a do jaké banky, v jaké zemi se peníze budou shromažďovat a na jakém serveru, kde to v reálu poběží. Když toto začnete řešit, zjistíte, že to je fakt celkem problém. 

Hodně štěstí :)
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 130.255.16.–
gna
~ Anonymní uživatel
1022 příspěvků
16. 6. 2019   #14
-
0
-

#13 remmidemmi
Odrbávání spočívá v tom, že výhernost je menší než 100%, takže dlouhodobě je provozovatel vždycky v plusu. Je to dáno RNG a herním plánem (rozložení symbolů a ohodnocení výherních kombinací). To je celé.

Samozřejmě existují i podvodná kasina a herny, ale obecně v dnešní době v civilizovaných zemích se jakési "dynamické inteligentní" odbrbávání prostě nesmí dělat a nedělá. Není to potřeba.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
remmidemmi0
Super člen
19. 6. 2019   #15
-
0
-

internetová kasina a internetové herny jsou veskrze sofistikované (hráči řílkají "podvodné") a všechny mají sofistikovaný odrbávací software. Prakticlky všechny mají sídlo v destinacích, kde nemusí platit žádné daně.

Nahlásit jako SPAM
IP: 130.255.16.–
26. 10. 2019   #16
-
0
-

#11 Tukan343

Náhodná čísla se obvykle v počítačových programech generují na základě několika jednoduchých algoritmů, respektive řádků kódu,  napríklad navštívte túto stránku. Jenže takto získaná čísla nejsou skutečně náhodná, protože závisí na vstupu ze strojů, a tím pádem jsou predikovatelná. Výrobci her proto do svých strojů zapojují speciální elektrická zařízení, která generují čísla na základě elektromagnetického šumu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 5.62.61.–
30. 10. 2019   #17
-
0
-

Случайните числа обикновено се генерират в компютърни програми въз основа на няколко прости алгоритми или редове от кода. Но получените по този начин числа всъщност не са случайни, защото зависят от входа на машините и затова са предвидими. Следователно производителите на игри свързват опитайте това специални електрически устройства към своите машини, които генерират числа въз основа на електромагнитния шум.

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.216.37.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 9 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý