V cem? programovani gpu, jpeg, C++ OpenGL, GLSL – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

V cem? programovani gpu, jpeg, C++ OpenGL, GLSL – C / C++ – Fórum – Programujte.comV cem? programovani gpu, jpeg, C++ OpenGL, GLSL – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
peter
~ Anonymní uživatel
2547 příspěvků
24. 7. 2015   #1
-
0
-

Potreboval bych vedet, v cem programovat pro graficky procesor, intel, amd.
Chtel bych si udelat program, ktery dekoduje jpeg pres graficky procesor a zobrazi nebo posle zpet k zobrazeni.

Pripadne i hotove reseni.
Pripadne priklad, jak se tam pracuje nejak s vice vlakny. O tom nevim nic, programuji linearne, v php.

Mam tu jen free qt nainstalovane, jestli by to treba nestacilo?

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:4453:4f...–
Reklama
Reklama
PiranhaGreg0
Stálý člen
24. 7. 2015   #2
-
0
-

Pro výuku je asi nejjednodušší začít psát pro CUDA od NVidie.

Tady se koukni na jednoduchou ukázku...

Na stránkách NVidie je hafo materiálu.

Jinak k tomu dekódování obrázků... Všechny data se vždycky musí kopírovat z RAM do VRAM a po zpracování zase zpět. A někde jsem právě četl, že i když zpracování obrázku je pak rychlejší, to kopírování tam a zase zpět tu rychlost docela zabíjí...

Nahlásit jako SPAM
IP: 109.81.210.–
peter
~ Anonymní uživatel
2547 příspěvků
27. 7. 2015   #3
-
0
-

CUDA nepotrebuji, CUDA ten plugin uz ma naprogramovany. To sem si uz vygoogloval predem.
http://www.fastcompression.com/…uda-jpeg.htm

Ja to prave potrebuji pro Amd a Intel.
Nasel jsem si nejaky priklad s jpeg library (jpegsr9a.zip) a koukam, ze to nebude uplne jednoduche :)

Totiz, bezi presne o to, co pises, o rychlost. Jpeg se dekomprimuje do pc-ramky a z tama se to souka pres sbernici do gpu-ramky. Coz je pri 4000x4000 texture strasne moc megacu (3x4x4x1.000.000=64M bmp - asi 2M jpeg). Kdezto, kdyby si to dekomprimovalo primo GPU, tak pres sbernici tece jen par megacu jpeg.
Docela mne prekvapilo, ze do ted se to nedekoduje na gpu, ze to delaji jen nektere karty. Sbernice ma omezeny datovy tok.
A nektere hry to tusim dekoduji na disk nebo cosi dlouho sroti s diskem. Treba Poe nebo Teso. Clovek ma 6G ram, 7.200 otacek a on sroti s diskem kolem 2-5 min.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:51b7:b3...–
peter
~ Anonymní uživatel
2547 příspěvků
27. 7. 2015   #4
-
0
-

Takhle, dik, poznacim si to k materialu. Zatim jenom sbiram, protoze jsem zrovna zatizen jinym problemem. Treba to vyuziji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:51b7:b3...–
peter
~ Anonymní uživatel
2547 příspěvků
13. 8. 2015   #5
-
0
-

Ha, qt ma taky nejakou podporu GL. Je tam v examples adresari par prikladu. Zkusim to prozkoumat, mozna to bude stacit. Testnul jsem to, neptalo se na verze graf. karty.
C:\Qt\Examples\Qt-5.4\opengl\textures\

Taky jsem nasel link na demicko, kde pouzivaji jpeg knihovnu.
http://www.gametutorials.com/…pping-part3/

Takze, az bude vic casu, tak se na to vrhnu dukladne.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:4528:b5...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 86 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý