Zdravím!
Opäť mám otázku ohľadom pygame. Chcel by som sa spýtať, ako mám postupovať, keď chcem spraviť viac rôznych plôch v pygame. Napríklad jednu pre hlavnú obrazovku, pre pauzovú obrazovku, pre nastavenia a podobne.
Teraz to funguje nasledovne:
def HlavnaObrazovka():
VygenerujPlochu()
thismodule.koniec2 = True
while thismodule.koniec2:
gameDisplay.fill( ( 255,255,255 ) )
if not Vyhral():
MouseHoverOver()
ZobrazCislaNaPloche()
ZobrazGrid()
else:
ZobrazText( "VYHRAL SI",fontSize2,zelena,display_width / 2,display_height / 2 )
PollEvents()
pygame.display.update()
clock.tick( 60 )
Pre ostatné plochy mám tiež while cyklus s globálnou bool premennou.
Viem, že to je zlý postup, ale jediný, ktorý mi napadá. Rád by som sa vyhol používaniu globálnych premenných, ako mi už bolo odporúčané. Používam ju však preto, pretože funkcia PollEvents() Rozhoduje o tom, kedy sa ktorá plocha zobrazí ( napríklad pri stlačení klávesy alebo kliknutí na tlačidlo ). Napadá mi spôsob, ako sa tomu vyhnúť, že by som nepoužíval funkciu PollEvents() vôbec a kod na zachytávanie stlačení klávesov by som mal prakticky identický v každej funkcií ( teda pri každej ploche. ) Rád by som však používal jednu funkciu, ako to mám teraz, ak by to bolo možné. Ďakujem za každú odpoveď.