Dobrý deň,
mám vytvorenú nasledujucu metodu
public void RenderScreen(long time)
{
buffImage = new BufferedImage(this.getWidth(), this.getHeight(), BufferedImage.TYPE_INT_ARGB);
Graphics2D g2d_bi = (Graphics2D)this.buffImage.createGraphics();
for(int i = 0;i < arrayLines.size();i++)
{
g2d_bi.setColor(Color.BLUE);
g2d_bi.draw(arrayLines.get(i));
}
if(line_global != null)
{
g2d_bi.setColor(Color.BLUE);
g2d_bi.draw(line_global);
}
Graphics2D g2d = (Graphics2D)this.getGraphics();
if(g2d != null && buffImage != null)
{
g2d.drawImage(buffImage, null, 0, 0);
}
Toolkit.getDefaultToolkit().sync();
g2d.dispose();
}
Túto metódu volám v slučke ktorá sa opakuje do ukončenia alikacie na vykreslenie všetkých čiar ktoré chcem kresliť na obrazovku. Problém mám v tom že keď nezavolám metódu repaint tak sa mi obrazovka neprekreslí a nezmažú sa z obrazovky čiray ktoré sa už v mynulosti vykreslili ale neskôr ich súradnice neboli uchované a už neexistujú. Dá sa nejako kresliť len tie čiary ktoré sa uchovávajú v poly a ostatné ktoré boli nakreslene ale do tohoto pola pridane neboli zmazať z obrazovky bez volania metody rapaint() ?