Podobne funguje hra rd2.cz. Ale uz tak 10 let jsem to nehral.
Prehled trhu zobrazi na pozadani. zobrazuje vzdy seznam zbozi s nejnizsi nabidkou nahore.
Vyplinis pocet kusu a on to nakoupi za nejnizsi novou aktualni nabidku v dobe odeslani nakupu.
Coz neni moc dobre, protoze by clovek potrebovat omezit i velikost ceny, coz rd2 nema.
A podobne je taky resene auto-dokupovani pri kliknuti na dalsi tah. Coz je neprijemne, ze treba koupi suroviny, ktere aktualne uz stoji mnohem draz a penize ti dojdou, nekoupis pocet kusu, co potrebujes. Vysledkem pak je, ze lid hladovi, umira, protoze tah se provede a prepoctou nove hodnoty.
Ted je tedy jeste otazkou, co dal casoveho chces jeste resit?
U webu jsou dve moznosti komunikace. Chat zpusob, Guestbook zpusob. Chat, to mas klasicke psani ala fb, sam si stahuje data po urcitem intervalu a prida ti novou zpravu, clanek a pod. Guestbook, to mas jako navstevni kniha, ta se obnobvi jen kdyz uzivatel znovu nacte stranku.
A co se tyce prepocitavani, tak tam je to dane preci vzorcem a rozdilem ulozeneho datumu od poslaneho datumu provedeni operace. Ledaze bys to chtel uplne precizne, ze treba behem te doby nekdo zautoci a pobije ti lid, tak bys musel pouzit cyklus a propocitat casy a suroviny pro jednotlive udalosti. Pr:
cas, udalost, pocet lidi
0, vychozi stav, 100
5, utok nepritele, -10
7, kliknuti uzivatele, dalsi tah
t = cas[0] = 0
l = lidi[0] = 100
-- cyklus (udalosti) --
// pro vsechny typy udalosti - prirustek k aktualnimu rozdilu casu
t = cas - t
l = l + spocitejlidi(t) // rekneme, ze se narodi +5 lidi, cili 105
typ == utok
l = l - 10 zabitych // 105 - 10 je 95
Rd2 to treba resilo tak, ze se hodnoty meni kliknuti na dalsi tah. Utoky se prepocitavali az o pulnoci (resp. 2 hodin v noci, pac o pulnoci spousta lidi jeste hrala) na posledni hracuv tah toho dne. Tudiz se prubezne ztraty neresili, coz odlehcuje naroky na zatez serveru.
Soucasne se o pulnoci generovali statistiky zmen za cely den. Hraci radi porovnavaji sve uspechy vuci souperum :)