Tesselace na Android 5.0.1 – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Tesselace na Android 5.0.1 – Java – Fórum – Programujte.comTesselace na Android 5.0.1 – Java – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
grimsoft0
Newbie
16. 8. 2015   #1
-
0
-

Zdravím pánové,

Android 5.0.1 podporuje GLES31, které samo o sobě nepodporuje Tesselaci, ta by měla být k dispozici až s Android Extension Pack. 

Když povolím v manifestu: 

<uses-feature android:name="android.hardware.opengles.aep"
    android:required="true" />

Tak by Android Extension Pack měl být aktivovaný a kód:

glCreateShader(GL_TESS_CONTROL_SHADER);

by měl jít použít. Nedaří se mi pořád vytvořit tesselation shader.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.199.–
ondrej39+1
Věrný člen
16. 8. 2015   #2
-
+1
-
Zajímavé

#1 grimsoft
Určitě ti podporuje platforma AEP? Vypiš si výsledek proměnné supportsAEP a pokud bude true, pak je problém někde jinde, pokud bude supportsAep false, tak ti bohužel AEP nepojede.

boolean supportsAEP = getPackageManager().hasSystemFeature
     (PackageManager.FEATURE_OPENGLES_EXTENSION_PACK);
Nahlásit jako SPAM
IP: 79.141.243.–
Inject all the dependencies!
grimsoft0
Newbie
17. 8. 2015   #3
-
0
-

#2 ondrej39
vypysuje False. Čím to, je to mobilním zařízením?

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.199.–
grimsoft0
Newbie
17. 8. 2015   #4
-
0
-

 Po vložení

import static android.opengl.GLES31Ext.*;

můžu s kódem pracovat, tak jako by to podporovalo Tesselaci. Předchozí kód mi vypisuje false, tudíž si myslím, že mi tesselace stejně nepůjde. Moje otázka zní jestli je to ovlivněno zařízením(hardware), popř které zařízení AEP podporuje.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.199.–
ondrej39+1
Věrný člen
17. 8. 2015   #5
-
+1
-
Zajímavé

#3 grimsoft
Podle mě to bude zařízením. Minimálně píší v dokumentaci, že se ti vrátí false v případě, že ti zařízení AEP nepodporuje (to ovšem nutně neznamená, že ti teselace nepojede).

Nahlásit jako SPAM
IP: 79.141.243.–
Inject all the dependencies!
grimsoft0
Newbie
17. 8. 2015   #6
-
0
-

#5 ondrej39
zatím si hraju s GLES3.0

když zkompiluju vertex shader s tímto kódem:
 

private String vertexSource = "#version 300 es\n" +
            "in vec3 qt_Vertex;\n" +
            "void main() {\n" +
            "    gl_Position = vec4(qt_Vertex, 1.0);\n" +
            "}";

tak cela aplikace spadne, když ale odeberu #version 300 es tak to akurat nezkompiluju na klíčovém slově "in"

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.199.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 48 hostů

Podobná vlákna

Android — založil Alex

Android aplikacia — založil Peter

Android studio — založil pokeeto

Android - Layout — založil Elipso

Programátor Android — založil Petr Hasalík

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý