Ahoj
chtel bych si vytvaret nejake gamesky v C# (aktualne mam asi 3 v hlave ve 2d ale mozna ve velice vzdalenem budoucnu by bylo zajimave zkusit 3d)
moje otazka je jaky framework / knihovnu pouzit ktera by se dala v budoucnu vyuzit .. :)
zaroven moje podminka je abych pouze neklikat v nejakem programu generujici kod ..
chtel bych i rozsirit znalosti v C#.
Byli mi doporucene Unity o kterych jsem si precetl a vsude se pise ze programovani je pak skoro druhorade..
Coz neni pro me zadouci chtel bych programovat a ne tyden si naklikavat strom
nejvetsi smysl by davalo OpenGL ale to mi prijde velice rozsahle na 2D hry
XNA uz nepokracuje ve vyvoji takze je pase..
Takze me zajima co bysten i doporucili ?
Pro priklad her ktere bych chtel delat treba : sachy, mario, dama.. postupem casu nejake rakety ve vesmiru prolitavajici bludistem, zkusit si nejake velice rozsahle 2D hry treba nejake strategie RPG atd .
Budu rad za jakoukoliv odpoved .. :)
Fórum › .NET
C# game develop
#1 qwertys
Unity (3D) - přístup ke zdrojáku naprosto stejný jako v IDE MonoDevelop, Xamarin Studio či Visual Studio. Druhořadý je v každé hře - hra se klikat má. Starat se ve hře o kód je naprostá blbost - velkou (Diablo, FLARE, ... - tedy i střední) hru nikdy neuděláš bez hotových bloků kódu. Zde se na správnost kódu nedá hrát - zde musíš vzít v potaz, že sám za sebe bys musel řešit tolik záležitostí - od kolizí po nevím co, že bys hru nikdy nedokončil.
Ahoj,
co sa týka XNA tak alternatíva je MonoGames ktoré je stále vo vývoji. Mám nejaké skúsenosťi s 2d hrami v C#/XNA a Java. Keď chceš napíš mi na juraj.babin@gmail.com môžme trochu spolupracovať aj ja niečo teraz vyvíjam.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Unity 3D - Mono Develop — založil Matěj Andrle
#Develop, chyba při kompilaci — založil Luk4Senko
Game Maker — založil Samuel Lehotský
Delphi in game — založil Arlene
Moderátoři diskuze