Vyhledávač na stránce nic nenalezne – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vyhledávač na stránce nic nenalezne – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.comVyhledávač na stránce nic nenalezne – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.com

 

Honza97
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
22. 11. 2015   #1
-
0
-

Dobrý den,

potřeboval bych poradit, mám na stránce vyhledávač (má fungovat jako vyhledávač v textu na aktuální stránce, tedy nahrazovat funkci CTRL+F). Jsem trošku slabší programátor a kód jsem našel volně dostupný na internetu a trošku poupravil... Mám ho na stránce, ale bohužel ať zadám kterékoliv slovo, nikdy nic nenalezne.

Můžete mi prosím poradit, kde by mohl být problém....?

Zde posílám odkaz na web, kde se vyhledávač nachází: http://www.jansmerda.4fan.cz/test/

Předem díky za odpověď

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.96.190.–
ondrej39+1
Věrný člen
22. 11. 2015   #2
-
0
-

#1 Honza97
Z pohledu UX, tohle, prosím, nedělej. Search bary se používají pro případ, že stránka obsahuje nějaká data, ale ne všechna, protože jich máš moc na to, abys je všechna na jednu stránku vypsal. Pak jsi schopný si pomocí search baru dohledat záznam, pokud takový existuje.

V případě, že jsou na stránce dostupné veškeré informace a další prostě neexistují, nevymýšlej kolo, načítáš funkci, kterou mají prohlížeče defaultně v sobě a mate to.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.39.172.–
Inject all the dependencies!
Honza97
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
22. 11. 2015   #3
-
0
-

Protože je na stránce hodně jmen, byla moje představa taková, že uživatel napíše jméno a ten vyhledávač ho přesune přímo za ním... abys nemusel tak dlouho rolovat...

V případě, že jsou na stránce dostupné veškeré informace a další prostě neexistují, nevymýšlej kolo, načítáš funkci, kterou mají prohlížeče defaultně v sobě a mate to.