Začátečník - photoshop vrstva – Photoshop – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Začátečník - photoshop vrstva – Photoshop – Fórum – Programujte.comZačátečník - photoshop vrstva – Photoshop – Fórum – Programujte.com

 

PetraZ0
Duch
25. 11. 2015   #1
-
0
-

Ahojte, jsem úplně nováček - chtěla jsem ted na vánoce zkusit prolnou fotku z fotopozadím, co sem si koupila ve format psd nebo tif. Ale narazila jsem , že to nemůžu vůbec otevřít v jedné složce.

1. Otevřu nový (fotku mám ji jako pozadí) a nemůžu k tomu dostat to pozadí hvězdiček v psd (tif mi odmítá PS úplně). Otázka zní, co dělám špatně nebo jak otevřít ty hvězdičky, aby si to překryla a pak už štětcem smázla a upravila?? Většinou se mi to otevře v druhé záložce a I když se snažím to přetáhnout do první záložky, tak mi to bud nejde nebo to mám menší než fotku :-) Koukám na youtube a nic tomuto podobný turitoral pro úplné "bl... " jsem nenašla. Nemůžete mi někdo prosím poradit? Más PS 6.

Nebo mi bude stačit klidně odkaz pro úplné začátečníky, vkládání .... atd... P.

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.246.105.–
peter
~ Anonymní uživatel
3981 příspěvků
25. 11. 2015   #2
-
0
-

google = photoshop vrstvy
http://www.fotoradce.cz/…opu-polopate

- otevres fotku
- vytvoris druhou vrstvu (pri duplikovani ji treba oznacis a smazes obsah; pokud neni pruhledna, tak nastavis pruhlednost a asi opet musis smazat obsah) (pisou, ze duplikovani vrstvy je pres zkratku Ctrl+J)
- otevres druhou fotku
- oznacis, zkopirujes k prvni fotce do druhe vrstvy

Pokud nejde neco otevrit, tak to resim tak, ze to otevru tam, kde to jde a zkopiruji obsah nebo udelam klon obrazovky. A nebo to muzes prevest ne neco rozumnejsiho, treba neztratovy jpeg2000 nebo neztratovy png.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:26c:a15b:fb...–
peter
~ Anonymní uživatel
3981 příspěvků
25. 11. 2015   #3
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:26c:a15b:fb...–
PetraZ
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
25. 11. 2015   #4
-
0
-