Programovanie hier v C++, chcel by som poradit/nasmerovat – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Programovanie hier v C++, chcel by som poradit/nasmerovat – C / C++ – Fórum – Programujte.comProgramovanie hier v C++, chcel by som poradit/nasmerovat – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

RedSoul0
Duch
28. 12. 2015   #1
-
0
-

Zdravim komunitu,

(ospravedlnujem sa ak som to dal do zlej sekcie)

Chcel by som sa sustredit na programovanie hier a tak by som tu chcel niekoho poprosit ak by mi mohol poradit, ktorym smerom by bolo najlepsie sa vybrat...

Motivaciu mam nepriestrelnu a som do toho uplne odhodlany ist (kazdy den po 7 hod praci dalsich 5-7 hodin citam knihu mistrovstvi c++ (mesiac+, kazdy den, viem nie je to nejaka vzorka ale poznam sam seba a uz viem ze som plne rozhodnuty sa naucit programovat.)...

Kniha je to podla mojho nazoru dobra ale chyba mi v nej trochu lepsie vysvetlenie od autora a z toho dovodu po docitani knihy by som sa chcel sustredit na to co by mi niekto skusenejsi poradil... Moj ciel je programovat na nejakom engine a zatial som si vyhliadol Unreal engine... Tak co by bolo najlepsie po dicitani knihy, ci pozerat vsetky tutorialy na unreal engine alebo najprv robit nejake mensie programiky aby som otestoval vsetky zakladne znalosti?

Za kazdu radu vopred dakujem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.52.55.–
29. 12. 2015   #2
-
0
-

Čtení knihy k ničemu není, pokud nezkusíš alespoň příklady. Nejdříve je třeba umět vytvořit algoritmus a základy programovacího jazyka, objektového programování. Dále by se ti mohlo hodit vědět co se děje "pod kůží" operačního systému. Tyto věci se hodí bez ohledu na to, zda programuješ MaR nebo hry. Teprve pak se můžeš zaměřit na konkrétni směr - hry, vhodný engine.

Ambice máš nemalé a čeká tě dlouhá cesta. Bez vytrvalosti neuspěješ.

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.178.67.–
RedSoul0
Duch
29. 12. 2015   #3
-
0
-

Dakujem za vyjadrenie :)

Samozrejme vsetky priklady z knihy prepisujem do programu a skusam v nich aj prepisovat hodnoty pripradne jemne upravujem kod prikladu... co sa tyka praktickych cviceni, tie mi idu poviem pravdu slabsie... kniha ma 18 kapitol, prvych 7 kapitol som sa na priklady este chytal ale teraz je to slabsie a z toho dovodu chcem docitat knihu aby som mal aspon teoreticke vedomosti (citat kod viem ale neviem ho pisat) a potom sa chcem sustredit na pisanie kodov aby som sa dane zaklady naucil poriadne...

Ale ako pises, najprv sa naucim zvladat zaklady a oop a potom si snad vyberiem vhodny smer :) UE4 som zatial len par hodin surfoval a padol mi do oka...

Tak uz budem len dufat ze budem mat dost vytrvalosti

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.143.129.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 17 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý