Jazyk C -Vysvetlenie, pomoc – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jazyk C -Vysvetlenie, pomoc – C / C++ – Fórum – Programujte.comJazyk C -Vysvetlenie, pomoc – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

prometheus7
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
9. 1. 2016   #1
-
0
-

Zdravím všetkych programátorov aj študentov programovania a vlastne všetkych [;-)]

Obrátil by som sa na vás s malou prozbou.

V pondelok mam obhajovať  semestrálnu prácu.

Potreboval by som sa len opýtat na pár vecí ohladom fungovania môjho kódu.
Som uplný začiatočník kod som troška upravil so suhlasom majitela no neviem presne čo všetko je tam a ako to pracuje
Len vysvetliť ako presne funguje.

človeku ktorý sa vyzná to zabere určite 5min

Som začiatočník uplný práve to len študujem.

Ak by sa niekto našiel nechajte prosim kontakt meil pošlem main s kodom
Velmi pekne ďakujem

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.143.191.–
Kit+15
Guru
9. 1. 2016   #2
-
0
-

#1 prometheus7
Pravidla jsi porušil už tím, že jsi převzal práci někoho jiného. Navíc jsi ji nepochopil.

Ukaž zde části kódu, kterým nerozumíš s popisem toho, čemu nerozumíš. Možná ti někdo poradí.

Nahlásit jako SPAM
IP: 194.228.13.–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
Karner
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
26. 3. 2016   #3
-
0
-

Dobry den chtel bych se akorat zeptat zdali mi nevi nekdo pomoc, uz si fakt nevim rady mam VLC aplikaci asik s 4 formulari  pracuju v programu turbo c++ a v kazdem formulari je predem nadefinovana trida s jednou dedicnou tridou, potrebujem nasledne data z jednoho formulare predat do jineho formulare jenze pres objekt me to nepusti jelikoz nemam konstruktor ktery ale nejde vytvorit ze zahadnych problemu dokonce ani destruktor. takze nemuzu manipulovat s daty mezi formulari coz ovsem potrebuju. Dale jsem zkousel vicenasobnou dedictnost taky mi to neproslo. Nevim zdali jsem to dobre vysvetlil ale pro lepsi vizualizaci posilam kod 

#ifndef Treti2H
#define Treti2H
//---------------------------------------------------------------------------
#include <Classes.hpp>
#include <Controls.hpp>
#include <StdCtrls.hpp>
#include <Forms.hpp>
#include <ExtCtrls.hpp>
#include <ExtCtrls.hpp>
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <istream>
#include <sstream>
//---------------------------------------------------------------------------
class TTreti : public TForm
{
__published:    // IDE-managed Components
    TLabeledEdit *LabeledEdit1;
    TLabeledEdit *LabeledEdit2;
    TLabeledEdit *LabeledEdit3;
    TLabel *Label1;
    TButton *Button1;
    TButton *Button2;
    TLabel *Label2;
    TLabel *Label3;
    TButton *Button3;
    void __fastcall Button2Click(TObject *Sender);
    void __fastcall Button1Click(TObject *Sender);
    void __fastcall Button3Click(TObject *Sender);

private:    char jmeno[20];    // User declarations
            char prijmeni[20];
            char trida[3];
            int velikost;

public:        char * Jmeno();// User declarations
            char * Prijmeni();
            char * Trida();
            TTreti();

    __fastcall TTreti(TComponent* Owner);
};
//---------------------------------------------------------------------------
extern PACKAGE TTreti *Treti;
//---------------------------------------------------------------------------
#endif

Nahlásit jako SPAM
IP: 2.25.73.–
q
~ Anonymní uživatel
219 příspěvků
27. 3. 2016   #4
-
0
-

Konstruktory tam máš, ale asi pro tebe bude jednodušší na ně nesahat.

Pokud se ten form vytváří přes CreateForm, tak je ukazatel na instanci nejspíš uložen v té proměnné Treti.

extern PACKAGE TTreti *Treti;
...
Application->CreateForm(__classid(TTreti), &Treti);

Podobně i u dalších formů. Pokud je vytváříš "ručně", tak si do příslušných proměnných tu hodnotu ulož sám při vytvoření.

Treti = new TTreti...

Předpokládám, že máš vždy jen jednu instanci každého formu, takže ti to takhle bude stačit. Pak se ke všem formům dostaneš přes tyto proměnné.

#include "druhy.h"
#include "treti.h"
...
Druhy->...
Treti->...
Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 6 hostů

Podobná vlákna

Jazyk d — založil marc_ramin

Jazyk C — založil Peter

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý