Ahoj "onDrawEnding" je určitě špatné pojmenovaní - nevím jak to správně pojmenovat.
Jde o toto: Prosím nehledejte chyby v případném špatném vyzávorkování toho kódu - ten kod funguje
private void KresliItemsPavouka(final LinearLayout s, final int zapasId) {
progressDialog.show();
final SportVisualization sw = this;
Thread t = new Thread(new Runnable() {
@Override
public void run() {
runOnUiThread(new Runnable() {
@Override
public void run() {
progressDialog.show();
}
});
for (int i = 0; i < zz.size(); i++) {
ZebricekZapasu zv = zz.get(i);
final RaceListItem rci = new RaceListItem(...);
rci.setData(zv, sw, zapasId);
try {
s.addView(rci);
} catch (Exception e) {
}
runOnUiThread(new Runnable() {
@Override
public void run() {
progressDialog.hide();
}
});
});
t.start();
}
Jde o ten progressDialog vs: s.AddView(rci)
s je instance LinearLayout a ja do ni za běhu programu přidávám MNOHO nových View po dobu chodu té smyčky se progressDialog krásně vrtí. Po skončení té smyčky ho vypnu. Potud OK
Nojo ale ty view se reálně začnou vykreslovat až po tom co je ukončena celá tato metoda což trvá dlouhé desítky sekund a jabych potřeboval ten progressDialog ukončit až po te co se všechny view vykreslí proto dotaz na onDrawEnding (toho LinearLayout) a nebo zajistit průběžné vykreslování přímo v té smyčce.
Poradí te jak toto vyřešit?
Díky všem