C++ synchronizace vláken (ideálně v SFML) – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

C++ synchronizace vláken (ideálně v SFML) – C / C++ – Fórum – Programujte.comC++ synchronizace vláken (ideálně v SFML) – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Doomista+1
Stálý člen
20. 2. 2016   #1
-
0
-

Ahoj,

učím se teď v SFML pracovat s TCP a UDP packety a narazil jsem na problém, se kterým si nevím rady. Protože SFML UDP socket musí vědět, kdo mu posílá data, aby je dokázal přijmout a obvykle serverové aplikace neví kdo a odkud se na ně bude připojovat, přišlo mi jako dobré řešení udělat si k hlavnímu cyklu programu vlákno, které bude na TCP socketu přijímat nové spojení a ve chvíli, kdy přijde, vrátí jeho IP adresu.

Hlavní cyklus programu si pak může IP adresu přebrat a vesele začít komunikovat s dalším klientem. Co však neumím, tak je ta část, kdy by hlavní vlákno zjistilo, že to vedlejší skončilo svou činnost, zpracovalo vrácenou adresu a znovu vedlejší vlákno spustilo. Napadá mě leda mít globální proměnnou, která by nebyla chráněna mutexem (pokud je vůbec možné mutexem chránit jednu specifickou proměnnou pro jedno specifické vlákno) a pokud by se její hodnota změnila na true vlivem vedlejšího vlákna, tak by si teprve to hlavní šáhlo do konkrétního místa v paměti pro IP adresu nového klienta.

Je to validní způsob nebo totální blbost? Co byste doporučili?

Díky předem za rady

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:33ea:74b3:...–
Na vše stačí iostream...
Reklama
Reklama
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 125 hostů

Podobná vlákna

Synchronizace více vláken — založil Blujacker

SFML Kolilze — založil Kenvelo

SFML - odraz lopty — založil Twit

SFML - grafické pole — založil Kenvelo

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý