Spuštění jiné fce bez zastavení stávající fce – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Spuštění jiné fce bez zastavení stávající fce – C / C++ – Fórum – Programujte.comSpuštění jiné fce bez zastavení stávající fce – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Lukáš
~ Anonymní uživatel
301 příspěvků
28. 2. 2016   #1
-
0
-

Ahoj. Jsem začátečník v C a potřeboval bych na jeden projekt vědět, zda je možné spustit fci v jiné fci ale tak, aby se neukončila ta stávající fce - ve které např. běží nějaký cyklus - je to celkem složitý cyklus na pohyb nějakého objektu - matice znaků (přemazávaní znaků pro pohyb toho daného objektu, stále jen konzole). Do toho objektu padá nějaké číslo, která náhodně losuji, pokud dám klávesu - cyklus pro pohyb objektu se nepřeruší, je to jen přepsání jednoho znaku příkazem, ale pro padání té číslice dolů už se musí vykonat nějaký cyklus a v praxi to vypadá tak, že mi to ten cyklus přeruší. Proto mě to právě napadlo tu animaci toho padajícího čísla  dolů (ten nový cyklus) dát do jiné fce, které v té stávající vyvolám, ale moc jsem si asi nepomohl, protože to provádění cyklu tomu prostě vadí.

Možná třeba jen neumím správně pracovat s cykly, ale prostě dávat do několika vnořených cyklů ještě další a i tak si myslím, že by mi to zase přerušilo ten cyklus. Protože vždy se přece musí provést nějaký cyklus, ať už je to vnitřní nebo vnější a až pak se provádí další, stejné je to asi i s fcemi a nějak nemůžu najít řešení, jak to tedy obejít :/.   Předem děkuji za odpovědi, pokud to z toho textu  bude aspoň trochu srozumitelné :).

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.86.244.–
Lukáš
~ Anonymní uživatel
301 příspěvků
28. 2. 2016   #2
-
0
-