Jquery skrytí elementu – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jquery skrytí elementu – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.comJquery skrytí elementu – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.com

 

Tomáš
~ Anonymní uživatel
560 příspěvků
22. 4. 2016   #1
-
0
-

Zdravím,

jsem začátečník v JS a potřebuji poradit čím může být způsobeno to, že v oknu prohlížeče je nějaký text a dole je element, text se píše po daný element pak se objeví scroller a vše funguje jak má, ale když dám tento element skrýt přes událost .hiden tak se text neposune až na konec stránky ale stále se zalamuje v místě kde byl element, ale v případě kdy změním velikost okna prohlížeče, tak vše funguje jak má.

Děkuji. 

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.219.240.–
NeregistrovanyHookyns
~ Anonymní uživatel
62 příspěvků
1. 5. 2016   #2
-
0
-

Spíše to vypadá na CSS problém než na problém v JS. Když postneš kód, bude to lepší. :)

U .hiden ses asi překlepnul. Pokud si myslel funkci .hide(), tak ta na element pouze nastaví display: none; takže element již nemůže ničemu bránit. Pokud si ale opravdu použil nějaké hiden(), které jQuery neobsahuje, tak může obsahovat třeba visibility: hidden;, které opravdu element jen skryje, ale fyzicky jej neodstraní. Tak či tak je to věc CSS.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.178.73.–
peter
~ Anonymní uživatel
3981 příspěvků
2. 5. 2016   #3
-
0
-

Take si myslim, ze je to css problem. Spolehlivejsi je menit class elementu (obj.className), v classu presne vis, co mas.
Take mne napadla hned ta visibility. ale...
" ale v případě kdy změním velikost okna prohlížeče, tak vše funguje jak má"