#23 peter
Nezabyvam se tim, vzdy jsem mel stranku na prvnich strankach google i bez strongu.
Neříkám, že jen strong je ten klíč, ale sémantika obecně. Zároveň však nechci říct, že sémantika je TOP pro SEO. Jsou lepší způsoby jak udělat SEO, ale sémantika je ta nejlepší v poměru cena/výkon. Zároveň záleží na co si optimalizoval. Pochybuji, že bez marketingu, jen čistě s kódem, by ses dostal na první stranu např. s výrazem "Autobazar Praha", pokud by si neměl správně udělaný obsah. Já jsem s tím jednu dobu experimentoval a dle kódu to skákalo +- 2-3 strany.
Použít h1 na obsah je správné. H1 by měla obsahovat nadpis textu, který na stránce je. Kdyby to bylo v logu, a obsahovalo to název webu, tak to trochu nakopne web (někdy je to žádané), ale zase je špatně zaindexovaný obsah. Čím dynamičtější SEO prvky na webu jsou, tím lépe pro obsah. Tzn. h1 různé pro každou stránku, title různý (ale měl by vždy obsahovat i název/zaměření webu), keyword a description by se taky mohly lišit, ale v praxi jsem to nikdy neudělal, max jsem přidal do keyword slova z h1.
V HTML5 je to však už jinak. Jak jsem psal a odkazoval dříve, stránka může obsahovat více h1 a dokonce je to žádoucí. Elementy body, article, section, nav, aside, header, footer všechny vytvářejí samostatný celek, ve kterém se může znovu začít s h1. To pak vytváří dobrý outline.
Na použití tabulek a iframů vysazený nejsem, takže nic neříkám. :D Já jsem tedy s "float / position" layouty neměl problém ani u IE7. Co jsem napsal, bylo ve všech prohlížečích stejné bez nutnosti použít pro IE samostatný styl. Znám dost CSS "fíglů", které vytvářelo kompatibilitu IE. Jen by mě zajímalo, jak řešíš respo s tabulkovým layoutem.
To s obrázky řeším buď obalovým divem, který obrázky mění na stejnou výšku a šířku případně ořízne nebo používám display table-row / table-cell, když je žádoucí takové to rozházené rozpoložení, kdy jsou všechny obrázky různě velké, jak píšeš.
A tohle je přesně ta diskuse, která by se na jpw vést nemohla, jak si řekl. :D Protože jsme těžce OT.