Představení hry
Zdravím všechny příznivce RPG her. Tohle je první ze serie "Newsek", které teď budeme v pravidelných intervalech zveřejňovat. V této se dozvíte něco málo o našem projektu Dungeons of Aledorn (DoA).
DoA je kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji. V rámci hraní DoA se budete pohybovat v několika zásadních GUI, ve kterých bude dán důraz zejména na reálnost a uvěřitelnost, jak jen je to ve světě fantasy možné.
V základním GUI tzv. průzkumném budete procházet lokace světu DoA v pohledu z první osoby, tak jak je u starých známých dungeon crowlerů zvykem. V tomto GUI budete provádět většinu nebojových akcí: průzkum, otevírání truhel, hledání tajných vchodů, interakci s NPC, sběr bylin a mnohé další akce.
Druhým GUI, se kterým se setkáte je cestování po mapě. V rámci úspor jsme se rozhodli nedělat dnes velmi popagovaný "open world game", ale rozhodli jsme se pro formu lokací, tak jak to mnozí z vás jistě znají např. z her Fallout či Baldur's Gate. Tím jsme si uvolnili prostředky, které můžeme použít na kvalitnější a zajímavější lokace. Samozřejmě v rámci cestování může hráč narazit na nepřeberné množství náhodných setkání, které hře dodají potřebnou atmosféru.
Dalším zajímavým GUI bude management spánku - kemp. V tomto GUI budete moci nastavovat, co vaše družina bude v době odpočinku dělat, což se pak projeví na různé vlastnosti jednotlivých postav.
Asi nejdůležitějším a zároveň pro nás největší výzvou je v DoA GUI boje. Toto GUI bude kombinací ISO-metrického pohledu a ptačí perspektivy. Zde a právě v tomto GUI si klademe nejvyšší nároky na reálnost. Chceme, aby hráč nebyl frustrovaný něčím co chtěl udělat a hra mu to neumožnila. Další velkou zajímavostí naší hry je to, že battlegroundy (až na pár výjimek) nebudou připraveny dopředu, ale budou umístěny právě tam, kde se hráč střetl s nepřátelským charakterem. Tj. to co hráč viděl v průzkumném GUI, bude hráče obklopovat i v GUI boje.
Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče a hráče hledající výzvy. DoA samotná byla inspirována hned několika předními hrami v žánru. Jmenovitě: Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic, King's Bounty a Fallout.
V příští newsce, která bude za cca 3 dni, ukážeme již nějaké screeny ze hry.
či přímo na našich stránkách: aledorn.com