Zdravím,
měl bych otázku na někoho, kdo již má nějaké zkušenosti s tvorbou her, která se týká rozložení "herního" prostředí.
Co chci vytvořit:
Intuitivní interaktivní prohlížeč obrázkových příběhů pro mobilní zařízení. Představme si příběh vyprávěný např. 60ti obrázky - nejedná se tedy o nic krátkého. Na obrázcích se bude vynořovat text postav. Obrázky budou interaktivní, např. dotknu se prstem krávy a ona zabučí. Obrázky mohou mít na pozadí jednoduchou animaci, např. pohybující se mráčky na obloze. Swipe-ováním prstem vlevo/vpravo se bude čtenář posouvat v příběhu/vracet se. Hra/kamera 2D.
Otázka:
Jaké rozložení prostředí v enginu (Unity 3D) zvolit?
Jsou zde 3 možnosti (pokud vím):
1. 60 obrázků bude řazeno za sebou ve frontě v jedné lajně přímo před kamerou. Swipnutím se obrázek v popředí odsune stranou. Kamera se nehýbe. Obrázky se hýbou.
2. 60 obrázků bude řazeno těsně vedle sebe zleva doprava. Všechny obrázky budou funkcí parent spojeny s lištou, která se bude posouvat swipováním vůči kaměře. Kamera se nehýbe. Obrázky (jeden velký obrázek) se hýbe.
3. 60 obrázků bude řazeno těsně vedle sebe zleva doprava. Kamera se bude posouvat swipováním mezi jednotlivými snímky Kamera se hýbe. Obrázky se hýbou.
Mě z toho logicky vychází varianta č.3, protože na každý snímek se bude vázat zobrazení textu, animace, interakce s obrázky a předměty (tak s nimi radši nahýbat), prostě jen dát kameře resp. objektu empty skript na pohybování se v závislosti na pohybu prstem a hotovo. Co myslíte vy?
Předem děkuji za jakékoliv rady
Petr
Tags: Hardware fórum, top car racing games download, play action games free, best instrumental ringtones