"hry přece dokáží vykreslovat na celou obrazovku klidně i 60 snímků za sekundu"
:)
Je treba si uvedomit, ze vykreslovani grafiky hry resi GPU a ne CPU. Kdyz hraji Lol, nemam nb v zasuvce, tak mi prepne vykreslovani pres integrovanou krafickou kartu a nedostanu vic nez 15-20 FPS. Na druhe graficke karte mivam i 30-150 FPS.
Pozadi formulare vykresluje prohlizec. Ten nema akceleraci pres GPU. Ale uz na om pracuji aspon pro video. Takze se tu bavme o realne hodnote, pri trose stesti, do 10 fps :)
Zmin se treba o tom, jaky web prohlizec pro to pouzivas?
FF na obrazky pouziva canvas objekt. Tam by to melo vykreslovat rychle. A mozna to ma urychlene i pres GPU. Chtelo by to mozna googlem zjistit, jak resi video a streamovani pres ten google format.
IE je na tom hodne spatne s javascriptem a mozna i videem. A nebo to pousti pres media-player, ktery ma optimalizovany.
Full screen mod. To je dalsi vychytavka. V tomto modu se potlaci vsechny ostatni procesy pc a preda se hlavni priorita programu. Pokud je teda vic programu, tak tomu aktivnimu. Takze najednou mas vic prostoru pro vypocty a nebrzdi ti rychlost v pozadi programy jako skype, antiviry, viry a podobne smejdy.
Ale prekresluje se strasne moc pixelu, treba u mne 2000x1000, 2MPX. Cim vic natahujes obraz na velikosti, tim vic je pixelu. 1950x950 = 1.85MP (92%), coz muze byt 8% k rychlosti a jen pri ztrate okraje 25px na kazde strane (oramovani win okenka).
Z toho plyne, ze cim mensi plocha se prekresluje, tim lepe. Uzivateli bych nabidl moznost zastavit animaci a nestahovat dalsi stream (coz mne vytaci na youtube, ze si chces zkouknou tak 5s videa a dal uz ne a on stahuje zbytecne dalsi data tech par sekund nez se ti podari zmenit adresu stranky; zbytecna zatez serveru...).
Oc presne bezi? Mas video? Nebo hru? A nemohl bys to resit tak, ze je tam stabilni pozadi a jen prekreslujes urcite male oblasti?
Nebo ted jsou 4 jadrove cpu. Tam se da vyuzit vice vlaken, pokud ti nestiha dekompresor videa (ale nejspis to nepodporuje).