Ahojte, vie mi niekto poradiť s animáciou pohybu robotickej ruky v 3ds max?
Popis: Mechanická ruka je prepojená a všetky ,,kĺby,, fungujú a držia pohromade. Koncovým bodom (kde je zváračka) viem normálne pohybovať lineárne po osiach ako len chcem, ale keď si zvolím v animácií cestu z bodu A do bodu B - tak ten koncový bod kde je zváračka sa nepresunie po jednej línií ale trajektória vytvára mierny oblúk.
Ako nastavím aby sa tie ramená vo svojich kĺboch otáčali - prispôsobovali tak aby koncový bod mohol ísť lineárne -po jednej osi?
Ukážka vo videu.
Najskôr stým hýbem ako chcem a koncový bod sa drží jednej osi od bodu A po bod B - keď spustím výpočet teda animáciu, tak koncový bod sa dostáva do bodu B po oblúkovitej trajektórií :/
Ďakujem za radu
Fórum › 3D Studio MAX
Robotická paže - ruka; 3ds Max Problém s pohybom v linkách
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 69 hostů
Podobná vlákna
3DS max renderování — založil Patoš
3ds max animácie — založil Dodo
3ds max 2012 — založil dodo
Kniha o 3ds Max — založil Zzzajda
Hledám vizualizátora 3Ds Max — založil Zbyněk Pohořelký
Moderátoři diskuze