SFML - odraz lopty – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

SFML - odraz lopty – C / C++ – Fórum – Programujte.comSFML - odraz lopty – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Twit
~ Anonymní uživatel
10 příspěvků
7. 8. 2016   #1
-
0
-

Ahojte, robim re-make hry Pong a neviem ako si poradim problemom ,ze ako odrazim loptu. Napriklad ked dopadne na stred tak chcem aby isla rovno ,proste aby  to nebolo len zmenenie hodnot na osi na opačnú. Je mi jasné že to bude niečo s cosinusom a sinusom ,ale neviem ani aky uhol tam je.Vedel by mi niekto vysvetlit ako sa to robi? Vdaka

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.20.–
BDS+3
Věrný člen
7. 8. 2016   #2
-
0
-

#1 Twit
spíš tak, že o kolik procent je to mimo střed plotny, tak o tolik vždy do boku.

Pak s balónem pohybovat, něco jako: Top = y--; Left = x+ (vypočítat krok z procent mimo střed);

Taky se tam připočítává, jestli se plotna v době odrazu pohybovala, a kterým směrem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.69.69.–
W10 :)
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 20 hostů

Podobná vlákna

Odraz objektů v delphi — založil mnichovice

SFML Kolilze — založil Kenvelo

SFML - grafické pole — založil Kenvelo

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý