Hadanicisel-maximalnipocetpokusu – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Hadanicisel-maximalnipocetpokusu – Java – Fórum – Programujte.comHadanicisel-maximalnipocetpokusu – Java – Fórum – Programujte.com

 

MartinMartin12341234
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
4. 11. 2016   #1
-
0
-

dobrý den, chtěl bych se zeptat jak správně upravit daný projekt, aby vracel správnou hodnotu. porad mi to ukoncí hru pokaždé o jednu jednotku maximalni Poctu pokusu více. (zadam at se hra ukonci po 3 pokusech, ukonci se po 4)

/* Soubor je ulozen v kodovani UTF-8.
 * Kontrola kódování: Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy. */


import java.util.Random;

/*******************************************************************************
 * Instance třídy Hra představují ...
 *
 * @author    jméno autora
 * @version   0.00.000
 */
public class Hra implements IHra
{
    //== Datové atributy (statické i instancí)======================================
    private static final Random generator = new Random();
    
    private int hadaneCislo;
    private int pocetPokusu;
    private boolean hraUkoncena;
    private int maximalniPocetPokusu;
    //== Konstruktory a tovární metody =============================================

    /***************************************************************************
     *  Konstruktor ...
     */
    public Hra(int hadaneCislo, int maximalniPocetPokusu) {       
        this.hadaneCislo = hadaneCislo;
        this.pocetPokusu = 0;
        this.hraUkoncena = false;
        this.maximalniPocetPokusu = maximalniPocetPokusu;
        // Je třeba vhodným způsobem zpracovat nový parametr maximalniPocetPokusu
    }

    //== Nesoukromé metody (instancí i třídy) ======================================
    @Override
    public int novaHra(int maximalniPocetPokusu) {       
        this.hadaneCislo = generator.nextInt(100);
        this.pocetPokusu = 0;
        this.hraUkoncena = false;
        this.maximalniPocetPokusu = maximalniPocetPokusu;
        // Je třeba vhodným způsobem zpracovat nový parametr maximalniPocetPokusu
        
        return this.hadaneCislo;
    }
    
    @Override    
    public String pokus(int tip) {
        String odpoved = null;
        
        if (hraUkoncena) {
            odpoved = "Hra již skončila";
        } else {
            if (pocetPokusu >= maximalniPocetPokusu) {
                pocetPokusu++;
                hraUkoncena = true;
                odpoved = "Překročil jsi maximalni počet pokusů";
            } else {
            if (tip < 0 || tip > 99) {
                odpoved = "Tip mimo rozsah";
            } else {
                pocetPokusu++;
                
                if (tip < hadaneCislo) {
                    odpoved = "Hádané číslo je větší";
                } else if (tip > hadaneCislo) {
                    odpoved = "Hádané číslo je menší";
                } else {
                    hraUkoncena = true;
                    odpoved = "Uhodl(a) jsi";
                }
                
            }
        }
        }
        return odpoved;
    }
        
    

    @Override
    public int pocetPokusu() {
        return pocetPokusu;
    }

    @Override
    public boolean konecHry() {
        if (pocetPokusu >= maximalniPocetPokusu) {
            return hraUkoncena;
        }
        return hraUkoncena;
    }
    
    @Override
    public boolean hracVyhral() {
        String odpoved = null;
        if (pocetPokusu >= maximalniPocetPokusu) 
        {
           odpoved = "prekročil jsi maximální počet pokusů";
        }
        // Je třeba zjistit, jestli hráč vyhrál (uhodl hádané číslo a nepřekročil maximální počet pokusů), nebo ne.
        return false;
    }

    //== Soukromé metody (instancí i třídy) ========================================
}

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.25.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 15 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý