Ahoj , mám ve hře raketu a ta když narazí na cihlu tak se začne vykreslovat takový jednoduchý "výbuch" . Ten výbuch je několik iterací ve smyčce while aby se postupně zvětšoval a funkce vypada takhle :
int vybuch(SDL_Surface* screen,int x,int y,int velikost)
{
int pom;
pom = Lock(screen);
for(int i = 0;i < 10;i++)
kruznice(screen,x,y,velikost+i,255,255,255);
if(pom == 1)
SDL_UnlockSurface(screen);
if(velikost+9 == 50)
return 1;
else
return 0;
}
problem je ten že když to nastane tak se hra začne hodně sekat tim padem se zpomalí i rychlost kuličky a podobně. Nenasměrujete mě trochu prosím jak bych to mohl FIXnout ? :-)
Fórum › C / C++
Trhani obrazu v SDL
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 26 hostů
Podobná vlákna
C# zachytávání obrazu ze 2 webkamer - problém — založil wise
C# vytvoření obrazu kruhu v consolové aplikaci — založil Kubikulak
OpenGL - posunování obrazu při více viewportech — založil Doomista
Windows 8 - po vypnutí obrazu je potrebné zadať heslo — založil lukas.balaz
Moderátoři diskuze