Trojak :-) – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Trojak :-) – C / C++ – Fórum – Programujte.comTrojak :-) – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

fucker
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
18. 2. 2007   #1
-
0
-

Len tak surfujem po nete a najdem tento zdrojak :

/*


trojan - klasicky UDP klient - Windows verze
2006 (L) cZokL, mr [dot] czokl [at] gmail [dot] com

ad komenty - u kazdy fce z knihovny winsock najdete zbezny popis a
odkaz na dokumentaci + nejake to info i u jinych veci

*/

#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <string>
#include <cstdlib>

using namespace std ;

/*
BUFSIZE velikost BUFSIZE musi byt u serveru i klienta stejna
aby nedcochazelo ke ztratam, u tehle kodu je zbytecny delat
header file pac by mel tak tri radky proto se tohle define
objevuje v obou kodech.

*/

#define BUFSIZE 1024

inline void usage() {

cout << "Usage: klient <hostname> <port>" ;

}


int main(int argc, char *argv[]) {

/*

prebrani vstupnich parametru

*/

if ( argc != 3 ) {

cerr << "chybny pocet argumentu" << endl ;
usage() ;
exit(-1) ;

}

string hostname = argv[1] ;

/* atoi() prevadi retezec na int cislo */

int port = atoi(argv[2]) ;

if ( port < 1 || port > 65536 ) {

cerr << "port neni v rozsahu 1-65536" << endl ;
usage() ;
exit(-1) ;

}


/*

WSAStartup - incializace knihovny winsock - tuto fci je nutne volat pred pouzitim fci z knihovny
vstupni "MAKEWORD(2,2)" urcuje verzi pozadovane knihovny, misto toho lze take napsat WINSOCK_VERSION
vystupni "wsadata" obsahuje info o knihovne
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/wsastartup_2.asp

*/

WSAData wsadata ;

if( WSAStartup(MAKEWORD(2,2), &wsadata) != 0 ) {

cerr << "Nepodarilo se inicializovat knihovnu winsock" ;

exit(-1) ;

}

/*

Struktura hostent se naplni po zavolani fci gethostby*
informacema jako je ip adresa nebo nazev hosta
my pomoci toho prevedeme hostname na ip adresu
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/hostent_2.asp
*/


hostent *H = gethostbyname(hostname.c_str()) ;
if ( H == NULL ) {

cerr << "hostname neexistuje" << endl ;
usage() ;
exit(-1) ;

}

string ip = inet_ntoa(*(in_addr *)H->h_addr_list[0]) ;

/*

struktura SOCKADDR_IN urcuje rodinu protokolu (AF_INET pro IPV4),
IP adresu a port, se kterym bude socket pracovat
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/vcmfc98/html/_mfc_sockaddr_in_structure.asp
htons() prevadi int hodnotu na network byte order - prevod je nutny kuli little endian vs big endian
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/htons_2.asp
inet_addr() prevadi const *char na network byte order ze stejneho duvodu
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/inet_addr_2.asp
a inet_ntoa() dela presne obracenou vec
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/inet_ntoa_2.asp

*/



SOCKADDR_IN service ;
service.sin_family = AF_INET ;
service.sin_addr.s_addr = inet_addr(ip.c_str()) ;
service.sin_port = htons(port) ;

/*

definice typu SOCKET vypada asi takto : #define SOCKET int - imho zbytecnost
fce socket vytvari socket descriptor(popisovac) - podobny jako prace se soubory,
pomoci neho cteme a zapisujeme z/do socketu
AF_INET - urcuje rodinu protokolu ipv4,
konst. SOCK_DGRAM urcuje ze budeme pouzivat UDP protokol
treti parametr nechame nulovy
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/socket_2.asp

*/

SOCKET sock = socket(AF_INET, SOCK_DGRAM, 0) ;

if( sock == INVALID_SOCKET) {

cerr << "Nepodarilo se vytvorit socket descriptor " ;

/*

Funkce WSACleanup() deinicializuje knihovnu winsock

*/

WSACleanup() ;
exit(-1) ;

}



/*

sento odesila packet, vlastne zapise data na socket aby si je mohla druha strana
vyzvednout,
prebira soket deskrtiptor, data, ktera se maji poslat a pak urceni kam ze se maji odeslat
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/sendto_2.asp

nejdrive precteme z inputu nejaky komend ktery pak server u sebe provede

*/

char buffer[BUFSIZE] ;
cin.getline(buffer, BUFSIZE) ;

if( sendto(sock, buffer, strlen(buffer) , 0, (sockaddr*) &service, sizeof(service) ) == SOCKET_ERROR ) {

cerr << "Chyba pri odesilani dat" ;

/*

fce closetsocket() uzavira socket

*/
closesocket(sock) ;
WSACleanup() ;

exit(-1) ;

}

/*

recvfrom prijima data ze socketu, parametry sou prakticky stejne jako u sendto()
viz. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/recvfrom_2.asp

*/

int bytes ;
int iSize = sizeof(service) ;

if ( (bytes = recvfrom(sock, buffer, BUFSIZE, 0, (sockaddr*) &service, &iSize)) == SOCKET_ERROR) {

cerr << "data nelze prijmout" << endl ;

closesocket(sock) ;
WSACleanup() ;

exit(-1);

}

/*

dulezita vec - fce recvfrom() vraci pocet prijatych bitu,
a protoze buffer je zpocatku zaplnenej nesmyslama a potom
prikazem, ktery odesilame (viz. radek cin.getline(buffer, BUFSIZE))
tak nastavime konec retezce za prijate bity aby se vypsalo jenom
to co opravdu prislo

*/

buffer[bytes] = '\0' ;

cout << buffer << endl ;

closesocket(sock) ;
WSACleanup() ;

system("pause") ;

return 0 ;

}

pri komplimacii mi komplimator hlasi :
------ Build started: Project: trojan, Configuration: Debug Win32 ------

Compiling...
trojak.cpp
Linking...
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _recvfrom@24 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _closesocket@4 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _sendto@24 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _WSACleanup@0 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _socket@12 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _htons@4 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _inet_addr@4 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _inet_ntoa@4 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _gethostbyname@4 referenced in function _main
trojak.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _WSAStartup@8 referenced in function _main
C:\C++\trojan\Debug\trojan.exe : fatal error LNK1120: 10 unresolved externals
Build log was saved at "file://c:\C++\trojan\trojan\Debug\BuildLog.htm"
trojan - 11 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Mozete mi prosim povedat kde je chyba ? Je chyba u mna alebo ?
Pouzivam MS v C++ pro
Za odpoved vopred dik ...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
sn3d0
Věrný člen
18. 2. 2007   #2
-
0
-

prilinkuj si Ws2_32.lib. Daj si nastavenia kompilacie a k zoznamu libiek pripis aj tu

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
shutdown -h now
fucker
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
18. 2. 2007   #3
-
0
-

Bol by nejaky ochotny clovek ktory by mi poslal screen alebo napisal presnu cestu ? lebo tych nastaveni tam je tolko ze sa v tom ani pan Boh nevyzna :-)
priklad cesty ze ako to myslim (tools >> optios >> nieco)
Dik za pomoc ...


Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Socca0
Super člen
18. 2. 2007   #4
-
0
-

když nezvládneš ani nastavení tak co chceš dělat s trojanem? Pokud byl na netu zdojak tak ti to stopne kdejakej AV.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
fucker
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
19. 2. 2007   #5
-
0
-

mna nezaujima ten trojan , mna zaujima preco mi to nejde skompilovat a preto potrebujem pomoc ...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
sn3d0
Věrný člen
19. 2. 2007   #6
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
shutdown -h now
Peter D.0
Expert
19. 2. 2007   #7
-
0
-

project >> project properties >> configuration properties >> Linker >> Input >> Additional Dependencies
tam napiš tu libku

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
zacatecnik0
Super člen
19. 2. 2007   #8
-
0
-

#pragma comment(lib, "nazev.lib")
pane scrpit kiddie ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Můj blog http://www.zacatecnik.wu.cz[br]Překládám anglickou knihu o wxWidgets http://wxwidgets.hustej.net
fucker
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
19. 2. 2007   #9
-
0
-

Ok dik setkym uz mi to ide :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
joker
~ Anonymní uživatel
15 příspěvků
20. 2. 2007   #10
-
0
-

heh nemohol by mi nejaky skusenejsi poradit zaciatocnikovi ze odkial ste vedeli ze treba nalinkovat Ws2_32.lib do complimatora ???
Dik :..

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
joker
~ Anonymní uživatel
15 příspěvků
21. 2. 2007   #11
-
0
-

ta vje niekto ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Radoslav Pala0
Super člen
21. 2. 2007   #12
-
0
-

To joker: daj to noveho vlakna. imho ani si neuviedol aky kompilator pouzivas ...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
sn3d0
Věrný člen
22. 2. 2007   #13
-
0
-

to joker: typovacka.. :D Cloveka napadne ze pouzivas M$ a tak si da msdn.microsoft.com/library.. tam si da vyhladat jednu s tych funkcii ktoru ti oznacil linker napriklad closesocket.To ti vipise dokumentaciu k tejto fcii kde sa uvadza aj to v akom *.h sa nachadza,v akej libke, ktore DLL je potrebne, a pre ktore OS je fcia podporovana.Nieje to ziaden zazrak len staci vediet hladat v dokumentaciach

Vid posledne info na :
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms737582.aspx

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
shutdown -h now
joker
~ Anonymní uživatel
15 příspěvků
25. 2. 2007   #14
-
0
-

a co spravit ked to pise toto ???



------ Build started: Project: dfg, Configuration: Debug Win32 ------
Compiling...
dfg.cpp
.\dfg.cpp(4) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'stdafx.h': No such file or directory
Build log was saved at "file://c:\C++\dfg\dfg\Debug\BuildLog.htm"
dfg - 1 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
sn3d0
Věrný člen
25. 2. 2007   #15
-
0
-

No tusim ze Visual C++ ma taku moznost ktora sa vola predkompilovane headre... tak by som skusil pozriet v nastaveniach prave to(stdafx.h je header na to urceny). Pozri sa ci je v dfg.cpp alebo v dfg.h includnuty spominany stdafx.h.. ak ano tak skontroluj ci ho mas vytvoreny v projekte.. ak nie tak ten include zmaz a v nastaveniach vypni moznost prekompilovania headrov.

Ale myslim ze tu lebsie poradi nejaky VisualC++ user lebsie nakolko som este kodil vo VC++ 6.0 a naposledy ked som si nainstaloval nove VisualC++ tak som sa az zlakol co je to zac..

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
shutdown -h now
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 10 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý