Pong game - Algoritmus na odrážanie lopty – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Pong game - Algoritmus na odrážanie lopty – C / C++ – Fórum – Programujte.comPong game - Algoritmus na odrážanie lopty – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Pig
~ Anonymní uživatel
31 příspěvků
4. 12. 2016   #1
-
0
-

Ahojte, ako funguje odraz lopty v Pong game? Treba to rátať cez uhly vektorov? Ďakujem :) 

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.8.–
gna
~ Anonymní uživatel
894 příspěvků
4. 12. 2016   #2
-
0
-

Podle toho, jakého efektu chceš dosáhnout. Co je to za otázku?

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
4. 12. 2016   #3
-
0
-

Tak normalne se uhel odrazu rovna uhlu dopadu. Klasicka fyzika. U Pongu k tomu jeste muzes i pripocitavat rychlost pohybu hrace k vertikalni slozce pohybu micku v dobe odrazu. Pripadne si s tim trochu hrat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.99.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Pig
~ Anonymní uživatel
31 příspěvků
5. 12. 2016   #4
-
0
-

Vedeli by ste mi ešte poradiť ,potrebujem vykresliť obdĺžnik až po uplynutí 10 sekúnd od začiatku ,avšak niečo také ako  

 elapsed2=clock.getElapsedTime();



// vykreslovaacia časť

if (elapsed2.asSeconds()>10)
  okno.draw(thunder);

if podmienka je správna a funguje,testoval som to s výpisom ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.8.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 62 hostů

Podobná vlákna

SFML - odraz lopty — založil Twit

Game Maker — založil Samuel Lehotský

In-game Videa — založil DeadMan

Delphi in game — založil Arlene

3D game engine — založil Jarda

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý