Modrá obrazovka hned po startu Windows – Hardware – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Modrá obrazovka hned po startu Windows – Hardware – Fórum – Programujte.comModrá obrazovka hned po startu Windows – Hardware – Fórum – Programujte.com

 

blackcats0
Newbie
7. 12. 2016   #1
-
0
-

Dobrý den, mám starší pc: 
Základní deska - GIGABYTE P35-DQ6 (Intel P35)
Processor - Intel Core 2 Duo E6700 (2.66GHz)
Operační paměť - dva moduly ADATA vitesta Extreme Edition DDR2 - 1064+, 1GB (lze podtaktovat na 800 s CL 4-4-4-12 nebo 1066 5-5-5-15) a další dva moduly ADATA vitesta Extreme Edition DDR2 - 1064+, 1GB (1066 5-5-5-15) Dohromady 4GB (aktuálně podle CPU-Z běží na 400MHz - 800 1,80V)
grafická karta - NVIDIA GeForce GTX 275 (ASUS)
HDD - KINGSTON SVP100S296G (96GB Systémový disk) a Seagate ST3320620AS (320GB)
OS - Microsoft Windows Vista Ultimate Edition 64-bit Service Pack 2 
FD, DVD obsahuje taky ale výrobce snad nemusím uvádět

Po startu počítače dojde při načítání Windows k pádu počítače, modrá obrazovka. Poté naběhne pc do stavu kde si mohu zvolit režim spuštění Windows, po vybrání spustit v nouzovém režimu dojde k kontrole knihoven a u knihovny crcdisk.sys se kontrola zastaví. Po chvilce najede Windows v nouzovém režimu a zobrazí se okno opravit toto okno odkliknu dám pc vypnout. Poté se počítač vypne počkám cca 20 až 30s a pc zapnu. Počítač najede do Windows normálně bez problému.
Začalo to blbnout koncem listopadu co jsem nainstaloval zkušebně Win. 8 a následně upgrade na Win. 8.1 po aktualizaci. Poté jsem zkoušel vyměnit baterku na základní desce, bylo to potřeba protože baterka byla prázdná, a přeinstaloval zpět na Win. Vista. Systém byl zhruba dva měsíce stabilní a tato chyba se znovu objevila. Zkoušel jsem testovat disky v HD Tune a testovat paměti po dvou kusech pomoci memtest86 a memtest86+, několik hodin jak se doporučuje. Zkoušel jsem i GoldMemory ale ten skončil na 98% u třetího testu od konce, snad proto, že je to omezená neregistrovaná verze. Všechny testy skončili bezchybně.
Setkal se s tím už někdo, tuší někdo jak to opravit?

Nahlásit jako SPAM
IP: 2405:4800:12cc:9173:244f:...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 5 hostů

Podobná vlákna

Spustit při startu windows — založil VladislavK

Program po startu windows nefunguje — založil blackman.ce

Obrazovka monitoru — založil Tomanek1

Obrazovka v delphi — založil Iceemann

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý