#2 Kit
ano, aj mne smrdi, ale neviem sa s toho vymotat..
skusim popisat co riesim:
1. Trieda Entita - obsahuje len vlastnosti v ktorych su zapisane urcite data + getery a setery (ktore zdedi od inej abstraktnej triedy) - cize schranka na data
2. Trieda EntityManager - trieda ktora spravuje vsetky Entity.. napr. find('NazovTriedyEntity', 'vlastnostEntity', 'hodnota').. v tejto triede by som napr. potreboval overit ci vlastnostEntity existuje v NazovTriedyEntity - cize manazer schranok
3. Trieda Select - tato trieda zozenie data na zaklade 'NazovTriedyEntity', 'vlastnostEntity', 'hodnota' (a znova predtym potrebuje jej vlastnosti) a az teraz vytvori Instanciu Entita podla NazovTriedyEntity (alebo pole instancii podla poctu dat), do ktorej ziskane data "hydratuje".. - jeho ulohou je plnit entity (aj ked toto by mohol robit tiez EntityManager)
Teda:
$entita = $entityManager->find('NazovTriedyEntity', 'vlastnostEntity', 'hodnota'); // poziada Select o naplnene entity
$entita->setVlastnost; $entita->getVlastnost;
Neviem preto, ci by bolo spravne volat instanciu schranky (Entitu), len preto aby som ziskal jej vlastnosti a potom ju zahadzovat.. Bohuzial aj EntityManager aj Select si potrebuju niekedy overit vlastnost Entity este pred jej instancovanim.. proces ziskavania dat je totiz narocny nato, aby prebehol zbytocne ak data nebudu sediet..
uz som to prepisal asi 5x a furt neviem prist na aspon trochu "cisty" sposob..