Obsáhlý zdroje o C++ API Tree List – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Obsáhlý zdroje o C++ API Tree List – C / C++ – Fórum – Programujte.comObsáhlý zdroje o C++ API Tree List – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno

Spuštěný nový filmový web Filmožrouti.cz — vše o Avengers, Pacific Rim, Thor, Star Wars…
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #1
-
0
-

Nějaký obsáhlý zdroje o c++ api tree list a dalších seznamech v c++ API? Budu začínat psát editor pro můj herní engine.

Připojen obrázek.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
13. 2. 2017   #2
-
0
-

Tim C++ API myslis STL (Standard Template Library)?

Mimo to na herni engine by byl vhodnejsi napriklad EASTL - Electronic Arts Standard Template Library. Jsou tam vetsinou vychytanejsi hlavni neduhy STL.

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.99.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #3
-
0
-

Ano a povídej prosím. :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
13. 2. 2017   #4
-
0
-

No o tom EASTL je to takove letem svetem (pro znale STL): http://www.open-std.org/jtc1/sc22/wg21/docs/papers/2007/n2271.html

A na STL jako takove vcelku stacilo i http://en.cppreference.com/w/cpp/header nebo http://www.cplusplus.com/reference/stl/

Nejake hodne podrobne navody ale vesmes moc neznam, jelikoz mi bohate staci ty dva predchozi nebo stackoverflow.com ...

A pokud mas nejake dobre IDE, tak obvykle umi zobrazit navrhy metod a tak (obvykle to byva kombinace CTRL+Mezernik ci tak nejak, jinak zname napriklad jako https://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_code_completion)...

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.99.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #5
-
0
-

Jinak, abych zbytečně neduplikoval kod, tak to tlačím to jakési stavebnice, samozřejmě občas něco předělám ale to naštěstí nezabere moc času. V první verzích jsem se několikrát dostal do situace, kdy bylo velmi obtížné přibalovat další kod a proto ty předělávky. Jde o to, aby jádro bylo vychytané a to se stalo standartem pro další vrstvy kodu. Zatím jádrem je něco, co mohu nazvat jako game objects stack manager a bude mít sdílené prvky s fyzikou a persistencí. A hlavně je to neustálé se učení a zdokonalování. Jak vypadá zkutečný terén jsem studoval roky než jsem za dva dny vytvořil mapu cca 100x100 km s použitím koupeného vhodného software a mého algoritmu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #6
-
0
-

I když teď si nejsem jistý jestli jsme si úplně rozuměly, protože jsem hlavně myslel okna a jeho prvky a v seznamu nic takového nevidím u EASTL.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #7
-
0
-

Za tím stojí firma, která vytvořila například Mass Effect hru?

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
13. 2. 2017   #8
-
0
-

#7 MiCizek
C++ jako takove nezna pojem grafika, okna a tak. To jsou jen knihovny. Muze byt uplne zakladni Windows API, ktere je vicemene C-style. Pomerne narocne na to, cokoliv v nem udela. Daleko lepsi byl C++Builder (podobne jako Delphi), ale to uz nesleduju od dob, co to prebralo tusim Embarcadero.

MS ma taktez .net (coz si na tehle sajte pletou s C#, ale je to i pro c++ a dalsi)

Pak jsou ruzne open source "okynka" jako QT, WxWidgets (ty byvaji i multiplatformni)

Kazdy z nich ma neco jako Tree List, takze je dost tezke odhadovat, s kterym mas to docineni. Nicmene je to vzdy temer na jedno brdo. Vytvorit nejaky Item, do nej se pak da vetsinou pridat polozky nebo tak...

A ano EASTL je od Electronics Art, jelikoz STL bylo na herni enginy moc pomaly ci jinak neefektivni a tak.

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.99.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #9
-
0
-

To by vysvětlovalo, proč jsem měl problémy už se stem objektů v mém Enginu a proč je zatím tak neefektivní. Díky za radu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
MiCizek0
Stálý člen
13. 2. 2017   #10
-
0
-

Jinak pokud znáte nějaké jiné knihovny, tak sem s nima. Hodilo by se mi nějaké textové rozhraní do her, zvukové, jestli existuje nějaké síťové. Nejspíš použiju Bullet fyziku, protože je free a je to řešení s pomoci knihoven jako stavebnice, kde bych si z těch algoritmů sestavil takové, které mi bude vyhovovat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
13. 2. 2017   #11
-
0
-

Pokud vim, tak prinejmensim v QT je podpora pro komunikaci.

V praci se napriklad setkavam s ACE Library, ale to je spis knihovna na komunikaci a ruzne server/client side sluzby (+ CORBA)

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.99.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Jerry
~ Anonymní uživatel
216 příspěvků
14. 2. 2017   #12
-
0
-

#1 MiCizek
...a ty to děláš pod Windows 10 jako Native C++ DirectX9/10/11/12 + WinAPI x32/x64 aplikaci ?

nebo jako UWP C++ Direct 12 aplikaci ??? v čem konkrétně to programuješ ??

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83be:235a:189a:...–
MiCizek0
Stálý člen
14. 2. 2017   #13
-
0
-

C++ a DirectX 11

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83bc:247e:89f8:...–
Jerry
~ Anonymní uživatel
216 příspěvků
15. 2. 2017   #14
-
0
-

#13 MiCizek
to chápu ale to staré C++ DirectX11 nebo to nové UWP C++ DirectX11 ??? to je podstatný rozdíl.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83be:235a:ad87:...–
Jerry
~ Anonymní uživatel
216 příspěvků
15. 2. 2017   #15
-
0
-

#13 MiCizek
http://gamedev.stackexchange.com/questions/8749/gui-for-directx

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83be:235a:ad87:...–
Jerry
~ Anonymní uživatel
216 příspěvků
15. 2. 2017   #16
-
0
-

#13 MiCizek
zkus zadat do googlu:

GUI for C++ DirectX games

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83be:235a:ad87:...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 59 hostů

Podobná vlákna

Win32 API - zdroje — založil Rišo Kakaš

C++ Octal Tree — založil Cruppy

Zdroje OOP — založil Tom@sQo

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý