OpenGL 3 Indexování a UV koordináty – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

OpenGL 3 Indexování a UV koordináty – C / C++ – Fórum – Programujte.comOpenGL 3 Indexování a UV koordináty – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Doomista+1
Stálý člen
30. 5. 2017   #1
-
0
-

Ahoj, učím se momentálně s OGL 3 a narazil jsem na menší zádrhel. Podle tutoriálů pokud chci využít indexování a uspořit tím pádem paměť, tak jeden vertex, i když ho používám vícekrát pro různé trojúhelníky, tak musí mít stále stejné atributy včetně UV koordinátů. To je celkem jednoduché zařídit u standardního texturování, ale já bych potřeboval mít indexy na vertexy a pro každý index mít unikátní UV. Je to možné? Jak toho můžu docílit?

Napadlo mě akorát odbindovat index buffer poté, co jsem si nastavil atribut pointer pro pozici vertexu a nastavit si atribut pointer s nabindovaným bufferem pro UV, ale to mi vedlo akorát na pád programu.

Díky za rady

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.108.–
Na vše stačí iostream...
gna
~ Anonymní uživatel
899 příspěvků
30. 5. 2017   #2
-
0
-

Nevím, jestli by přebindování za běhu nějak šlo, ale "normální" řešení je prostě ten vertex nesdílet a mít ho několikrát s různými atributy.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Doomista+1
Stálý člen
30. 5. 2017   #3
-
0
-

#2 gna
Jo, to jsem byl nucen nakonec udělat. Zkoušel jsem si o tom něco víc najít a zjistil jsem asi tolik, že bych potřebovat vícero indexů (jeden na pozice a jeden na texturování), ale OpenGL to asi nepodporuje.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.102.108.–
Na vše stačí iostream...
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 48 hostů

Podobná vlákna

C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci

VC a OpenGL — založil Alan

OpenGL 1.4 — založil koudis;

OpenGL — založil Miro1701

OpenGL? — založil Lordest

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý