Ahoj,
poprvé v životě potřebuju použít něco z WinApi, konkrétně CreateProcess v non WinApi aplikaci (SFML). Samotný příkaz mi funguje v pořádku, nicméně ho potřebuji ke spuštění hry, která předpokládá, že bude vždy spuštěna ze své kořenové složky (jinak nedokáže najít svoje assety).
Z různých implementací příkazu Popen z Pythonu nebo PHP jsem zvyklý, že můžu specifikovat, ve kterém adresáři se proces spustí, v dokumentaci WinApi jsem ale solidně ztracený, můžete mi někdo poradit, jak toho docílit? Díky předem
Ještě doplňuji CreateProcess kód:
STARTUPINFO si;
PROCESS_INFORMATION pi;
ZeroMemory(&si, sizeof(si));
si.cb = sizeof(si);
ZeroMemory(&pi, sizeof(pi));
if (!CreateProcess("FTLGame.exe", NULL, NULL, NULL, FALSE, 0, NULL, NULL, &si, &pi)) {
printf("CreateProcess failed (%d).\n", GetLastError());
}
else {
printf("Process Creation Success");
}
WaitForSingleObject(pi.hProcess, INFINITE);
CloseHandle(pi.hProcess);
CloseHandle(pi.hThread);