C# programátor a herní nadšenec – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C# programátor a herní nadšenec – .NET – Fórum – Programujte.comC# programátor a herní nadšenec – .NET – Fórum – Programujte.com

 

pixrate
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
2. 8. 2017   #1
-
0
-

Zdravím,

jsem amatérský videoherní designer a hledám programátora v C# co by se mnou byl ochotný spolupracovat nebo mě alespoň naučit programovat.(za tu výuku bych samozřejmě zaplatil).Ta spolupráce by byla zatím bohužel zadarmo,protože se zatím vývojem her neživím.toto je můj první projekt.Ale jsem si na smrt jistej,že bude úspěšný.Jedná se o 2D pixelovou hru v Unity pro Android na téma 2 světové války v trochu komickém pojetí.Sice by se dalo říct,že jako amatér nemám zkušenosti ,ale opak je pravdou.Jsem 2D a 3D grafik a animátor.Odehrál jsem nespočet her.Nejsem náctiletý nadšenec.Je mi kolem 40 let a hry a jejich tvorba je pro mne zábavou,kterou bych se rád živil.2 roky jsem studoval herní design a level design.Pracuji v Unity Blenderu,Photoshopu Sculptris.(samozřejmě časem přechod na komerční software typu Maya s jiné není problém.je to jen otázka financí.)píši a mluvím plynule anglicky.Studoval jsem jak úspěšné tak i neúspěšné hry,grafické detaily ve hrách a samozřejmě různé herní mechaniky..No za tu spolupráci samozřejmě nabízím také férovost.To znamená fifty fifty jak tomu bylo za krále Artuše a rytířů kulatého stolu.Pokud by se našel ale alespoň někdo kdo by mne naučil programovat tak nabízím za 1 hodinu výuky 300kč.I když bych bral spíše tu spolupráci.Ne kvůli penězům ,ale proto protože se mi moc nechce patlat všechno dohromady.Jsem grafik a animátor a to mě baví nejvíc.

můj email je atom76@centrum.cz

s pozdravem

pixrate

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.82.135.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!