Ahoj, mám dotaz. Opět... :) Rád bych si napsal jednoduchý snímač obrazovky (něco jako je Fraps, apod.), nechci z toho tvořit video, ale chci to mít rozkouskované po jednotlivých snímcích. Dejme tomu, že každou sekundu chci udělat snímek obrazovky a ten uložit. Mám ale dvě podmínky. Mělo by to fungovat multiplatformně (Linux, Windows) (z tohoto důvodu nemůžu použít např. WinApi), a mělo by to co nejméně zatěžovat grafárnu, procesor. Je k tomu vůbec OpenGL vhodné, nebo je na to něco lepšího? :)
Fórum › C / C++
OpenGL - Snímání obrazovky
Díky moc. :) Omlouvám se za pozdější odpověď, avšak prioritu momentálně dostalo něco jiného, takže jsem na tento dotaz úplně zapomněl. Ještě jednou díky. :)
Vlákno nechám otevřené, kdyby jsem se k tomuto náhodou někdy vrátil a třeba se zde ještě objeví nějaký komentář. :)
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 133 hostů
Podobná vlákna
C - Snímání pixelu XY — založil Jan
Snímání kláves — založil TB
Snímání kláves (linux) — založil Atheo
Snimani klaves. (neco jako BIND) — založil Pepa Rohlik
C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci
Moderátoři diskuze