ImagingFactory WinCE – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

ImagingFactory WinCE – C / C++ – Fórum – Programujte.comImagingFactory WinCE – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Pergoly a střechy Brno

TomyB
~ Anonymní uživatel
57 příspěvků
2. 4. 2018   #1
-
0
-

Ahoj, potřebuji pracovat s průhlednými PNG obrázky. Nastavil jsem si Imaging , ale PNG nejsou průhledné, misto průhledného místa je tam černá barva. Co je špatně?

static BOOL DrawAlphaImage(HDC hDC, RECT * prcBounds,
                           WCHAR * pszImageFileName)
{
	CoInitializeEx(NULL, 0);
  	IImagingFactory *pFactory;
  	HRESULT hr = CoCreateInstance(CLSID_ImagingFactory, NULL,	CLSCTX_INPROC_SERVER,							_uuidof(IImagingFactory),
(LPVOID *)&pFactory);

  if (hr == S_OK)
  {
    IImage *pImage = NULL;
    hr = pFactory->CreateImageFromFile(pszImageFileName, &pImage);
    if (hr == S_OK)
    {
      pImage->Draw(hDC, prcBounds, NULL);
      pImage->Release();
      pImage = NULL;
    }
    pFactory->Release();
    pFactory = NULL;
  }
  return (hr == S_OK);
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 46.33.112.–
4. 4. 2018   #2
-
0
-

There square measure some cases wherever we have a tendency to may have to develop a DLL or application to indicate the photographs on the devices. as an example, a picture viewer is going to be required to indicate the image when taking a snapshot from the camera employing a direct show camera application. Essay Writing Services UK

Nahlásit jako SPAM
IP: 202.61.38.–
TomyB
~ Anonymní uživatel
57 příspěvků
4. 4. 2018   #3
-
0
-

Tímto kódem už se to nějak rýsuje

HBITMAP LoadPngImage(HDC hdc, LPCTSTR filename)
{
    IImagingFactory* pImageFactory = 0;
    IImage* pImage = 0;
    ImageInfo imageInfo;
    CoInitializeEx(0, COINIT_MULTITHREADED);
    HBITMAP hBitmap = 0;
    LPBYTE lpByte;
    if (SUCCEEDED(CoCreateInstance(CLSID_ImagingFactory, 0, CLSCTX_INPROC_SERVER,
                                    IID_IImagingFactory, (void**)&pImageFactory)))
    {
        if (SUCCEEDED(pImageFactory->CreateImageFromFile(filename, &pImage))
             && SUCCEEDED(pImage->GetImageInfo(&imageInfo)))
        {

            BITMAPINFO *pbinfo ;
            pbinfo = (BITMAPINFO *)calloc(1, sizeof(BITMAPINFO) + 4 * sizeof(INT)) ;
            if(!pbinfo)
                return FALSE ;
            pbinfo->bmiHeader.biSize = sizeof (BITMAPINFOHEADER);
            pbinfo->bmiHeader.biWidth = imageInfo.Width ;
            pbinfo->bmiHeader.biHeight = -imageInfo.Height ;
            pbinfo->bmiHeader.biPlanes = 1;
            pbinfo->bmiHeader.biBitCount = 32;
            pbinfo->bmiHeader.biCompression = BI_ALPHABITFIELDS;
            pbinfo->bmiHeader.biSizeImage = 0 ;
            pbinfo->bmiHeader.biXPelsPerMeter = 11811;
            pbinfo->bmiHeader.biYPelsPerMeter = 11811;
            pbinfo->bmiHeader.biClrUsed = 0;
            pbinfo->bmiHeader.biClrImportant = 0;
            int *pMask = (int*)&(pbinfo->bmiColors[0]) ;
            *pMask++ = 0x00FF0000 ;
            *pMask++ = 0x0000FF00 ;
            *pMask++ = 0x000000FF ;
            *pMask++ = 0xFF000000 ;

            hBitmap = CreateDIBSection(NULL, pbinfo, DIB_RGB_COLORS,
                                       (void **)&lpByte, NULL, 0) ;
            free(pbinfo) ;
            if(!hBitmap || !lpByte)
                return FALSE ;
           
            RECT rect = {0, 0, imageInfo.Width, imageInfo.Height};
            IBitmapImage *pBitmapImage;
            BitmapData bitmapData;
            bitmapData.Width = imageInfo.Width;
            bitmapData.Height = imageInfo.Height;
            bitmapData.PixelFormat = imageInfo.PixelFormat;
            
            pBitmapImage = NULL;

            pImageFactory->CreateBitmapFromImage(pImage, imageInfo.Width,
                                                  imageInfo.Height, PIXFMT_32BPP_ARGB,
                                                  InterpolationHintDefault,
                                                  &pBitmapImage);
            pBitmapImage->LockBits(&rect, ImageLockModeRead,
                                    PIXFMT_32BPP_ARGB, &bitmapData);

            memcpy(lpByte, bitmapData.Scan0, imageInfo.Width * imageInfo.Height * 4);
   
            pBitmapImage->UnlockBits(&bitmapData);
            pBitmapImage->Release();
           
            pImage->Release();
        }
        pImageFactory->Release();
    }
    CoUninitialize();
    for (UINT y=0; y<imageInfo.Height; y++)
    {
        BYTE * pPixel = (BYTE *) lpByte + imageInfo.Width * 4 * y;
        for (UINT x=0; x<imageInfo.Width; x++)
        {
            pPixel[0] = pPixel[0] * pPixel[3] / 255;
            pPixel[1] = pPixel[1] * pPixel[3] / 255;
            pPixel[2] = pPixel[2] * pPixel[3] / 255;
            pPixel += 4;
        }
    }
    return hBitmap;
}

voláním z

....
HDC hdcMem = CreateCompatibleDC (g_hdcMem);
HBITMAP hIco = LoadPngImage(g_hdcMem,iconpath);
SelectObject (hdcMem, hIco);
BitBlt (g_hdcMem, 10, 10, 96, 96, hdcMem, 0, 0, SRCPAINT);
....

Průhledný PNG zobrazí skvěle, ale převede ho do asi 256barev, takže rozdíl je znatelný,
níže příklad jak to vypadá

Připojen obrázek.

Nevěděl by někdo jak to ještě poštelovat?

Možná bude problém s BitBlt. AlphaBlend, který by se asi hodil, WinCE nedodporuje.

Díky

Nahlásit jako SPAM
IP: 37.48.1.–
BDS+3
Věrný člen
4. 4. 2018   #4
-
0
-

#3 TomyB

Podle toho kódu to vypadá tak, že chceš upravit "hodnoty" RGB podle hodnoty A a přitom nastavení A zachovat?

Čeho chceš vlastně přesně dosáhnout?

btw: takto vypadá tvůj obrázek po odebrání G a B

Připojen obrázek.

(takže se jen špatně pohybuješ v paměti, nejde o 256 barev)

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.69.69.–
Windows 10 x64 (i7 2,8GHz, RAM 16GB, GTX 560, 1920x1080, 27")
Visual Studio C#, RAD C/C++, Affinity P/D, Opera..
Rainbow Six 3, Tomb Raider, NFS, AOE, Dune 2..
TomyB
~ Anonymní uživatel
57 příspěvků
4. 4. 2018   #5
-
0
-

#4 BDS
Chci zobrazit PNG soubor s průhledným pozadím, teď jsem zkusil dát za BitBlt toto

TransparentBlt(g_hdcMem, 0,0,bitmap.bmWidth,bitmap.bmHeight, hdcMem, 0,0,bitmap.bmWidth,bitmap.bmHeight, RGB(0,0,0));

A zkouším právě nahrávat různé PNG obrázky zatím všechny se zobrazují korektně. :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.172.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 6 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032021 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý