Sháním schopného člověka, který by mi naprogramoval simulátor plošin / jeřábů v herním enginu. Je celkem jedno v jakém, zda v Unity3D nebo Unrealu či jiném. Předpoklad je také ovládat zároveň modelování a spojování funkčních celků modelů, zase jedno v jakém SW, zda Blender nebo jiný.
Jedná se o rozpohybování 3D modelů, viz. odkazy níže a zasazení těchto modelů do konkrétních prostředí (otevřená stavba, práce pod střechou nebo tunelu atd..) s troškou fyziky a plnění určitých úkolů (dosažení určité výšky na plošině bez kontaktu s překážkami a převrácením, manipulace s břemenem na jeřábu na určité místo atd..) + zaznamenávání a vyhodnocování nějakého skóre.
Konkrétní scénáře a hodnocení bych dodal.
Předpokládaná odměna za vytvoření 1 funkčního typu simulátoru ve více prostředích cca. 100tis Kč.
Možná další spolupráce na ostatních strojích a zařízeních.
modely vysokozdvižných plošiny
https://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=lift+platform
model hydraulické nakládací ruky (jeřábu)
https://www.turbosquid.com/3d-models/3d-model-of-mercedes-crane-truck/780605
model automobilového jeřábu
https://www.turbosquid.com/3d-models/mobile-crane-liebherr-rigging-3d-model/992202
https://app.box.com/s/thjczk1h4tnz209vf92upd233ajef4t6
jednoduchá demoverze -9.9 zeta, co jsem vytvořil bez fyziky a scénářů, pro představu
Jan Hlavatý
hlavaty@skolenirevize.cz