Výběr stylu je jedním z prvních rozhodnutí, která byste měli při návrhu vašeho loga zvážit. Zde je stručný přehled pěti typů stylů loga, které vám pomohou najít vlastní cestu.
Wordmarks
Slovo je logo, které se skládá pouze z textu - typicky název firmy. Wordmarks jsou perfektní volbou pro firmy, které právě začínají. Vzhledem k tomu, že rozpoznání jména a povědomí jsou pro každou novou firmu rozhodující, celkové zaměření slovního označení je název firmy bez dodatečných rozptýlení. Vyberte vhodný nástroj pro návrh loga a barvy, které se kombinují s osobností vaší značky.
Značky
Pokud můžete vizuálně zastupovat svou značku bez použití slov, pomocí značky nebo symbolu je značka pravděpodobně tou správnou volbou pro vás.
Značky jsou obvykle spojeny s všeobecně známými organizacemi, které lze snadno identifikovat pouze pomocí jednoho symbolu. Mnoho dnešních slavných značek začalo jako kombinovaná loga a "vyhrál" svou schopnost jednoduše odstranit jméno / text.
Kombinované značky
Kombinovaná značka nabízí flexibilitu při zobrazování názvu společnosti a zároveň obsahuje obrázek nebo symbol, což vám dává možnost dále vysvětlit vaši historii a zvýraznit vaši značku. 56% z prvních 100 světových společností používá kombinované značky.
Emblémy
Jako kombinovaná značka emblémy obsahují text a ikonu nebo symbol, ale obvykle navrhují logo s textem uvnitř symbolu. Obvykle simulují odznak nebo těsnění.
Znaky ve stylu emblému mají tendenci být více nepružné, protože jsou podrobnější a text musí odpovídat obrazu. Pokud se rozhodnete pracovat s tímto typem loga, ujistěte se, že je dostatečně univerzální, aby bylo jasné a viditelné, když potřebujete snížit jeho velikost, jako u zobrazení reklamních produktů nebo fotografií profilu.
Lettermarks
Také nazývané počáteční loga nebo monogramy, značky jsou oblíbenou volbou pro značky, které potřebují zjednodušit dlouhý obchodní název pomocí zkratky. Vzhledem k tomu, že většina se zaměřuje na písmena nebo iniciály, značky obvykle používají více stylizované typografie.