Mam dotaz. Zacinam s Pythonem. Prosel jsem WX knihovnu pro praci z 2d Gui. Chci vytvorit kreslici nastroj ruznych entit - obdelniky, kruhy, pruhlednost, atd. U techto entit chci mit moznost pres tool menu menit jejich vlastnosti. Na netu jsem nenasel zadny takovy editor - Photoshop mi nevyhovuje, protoze potrebuji vystup do XML a proto saham po Pythonu.
Poradte mi prosim, jake knihovny jsou vhonde pro toto pouziti s tim, ze bych rad provadel napr. drag and drop nakreslenych entit. Tz.: Chtel bych namalovat obdelnik, parametricky jej zmenit (rozmery, barvy, pruhlednost) sem tam posunout, drag and drop. Jde mi asi o jedinou vec a tou je:
V jakych knihovnach obdrzim odkaz na nakresleny objekt z Device Contextu. Libi se mi wxPython knihovny, ale tam sem to nenasel. Pygame mi prijde jako kanon na vrabce, ale ani tam sem to nenasel.
Diky
camron
Fórum › Python
Jak na GUI editor ve (wx)pythonu
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 16 hostů
Podobná vlákna
Kde sehnat Open GL Gui editor — založil jerabina
Jak na tisk v Pythonu — založil PetrS
Raspberry pi - jak napíšu webovou aplikaci v Pythonu? — založil Borisek
Jak by jste pojmenovali zlehčenou odnož Pythonu? — založil Dany0
Jak rozdělit metody tříd do souborů v Pythonu 3 — založil marek9
Moderátoři diskuze