tak sem dneska snad úspěšně napsal maturitní sloh... dost sem se u toho zapotil :D
Fórum › Offtopic
Uf 1. část zamnou
Já měl minulý týden, trošku jsem se nudil...
To mě poser.. on se nudá a já měl skoro nasráno :D
Vybral jsem si téma charakteristika blízké osoby (popis), mno a já už něco takového dělal nedávno, tak po dvou hodinách jsem neměl co dělat... Jinak za 7 dní budu mít praktickou, tedy měření, protokol, vyhodnocení, atd. to bude horší, záleží co si losnu...
hmm já taky psal charakteristiku.
mě čeká praktická až 23.května... navíc ji dělám formou diplomky... takže to jen pak obhájím.. naštěstí sem si mohl navrhnout sám z čeho to bude...
měření by mě asi zabilo
Jn, mně to čeká 29.4. a zítra píšem 2 mat. ot. z lit + mat, kde si vymyslela, že bude losovat z čeho budem psát... co budu jen dělat :-( Dneska jsme měli poslední den, kdy jsme se mohli učitelů poptat na to měření, opakovali to snáma...Máme na to 6 hodin (to je celkem šibeniční termín když normálně míváme 4 hodiny a protokol dělám doma, někdy i celý den, protože se nehoním). Už jsme kutili i takové možnosti, že by jsme neudělali praktickou a ještě jeden předmět, tak bychom dělali maturu až za rok a do té doby by jsme nemuseli do školy, tak nevím jak by se to bralo na úřadech, když nestuduju, nemám maturitní výzo a maturuju za rok.
My sme mali pisomnne casti uz prvy aprilovy tyzden a na buduci mame obhajobu praktickych maturit. Na zaciatku roka sme si mohli vybrat medzi obhajobou vlastneho projektu (HW alebo SW + dokumentacia) a meranim ako spomenul Oldo. Z nasej skoly si asi vsetci vybrali obhajobu projektu. Ja som si zadelil program na evidenciu ziakov, nuz a za tyzden ho idem obhajovat.
já též budu obhajovat software... sem si navrhl, že udělám html editor... tak ještě dodělámvám a píšu do wordu a v tento pátek odevzdávám :( brrr
P?ni kladivosoft se n?m tu sch?z? je?t? chyb? Figu :D
No j? kdybych m?l maturovat z m??en? tak bych neud?lal vůbec nic. M?me u?itelku co n?s za celou dobu nenau?ila nic.
Já jsem měl sloh už 4.4, mooooc dávno a byla to pohodka :cigo:
Ja merania nemam moc v laske. Hlavne ked sme ich zo zaciatku nesmeli robit na kompe. A co sa tyka tych profakov, tak to je asi vsade. Tiez mame na skole zopar prudko inteligentnych inzinierov.
Prudce inteligentní to sedí, no víš jak sem tam ano sem tam ne. No prostě odpočinkovej předmět.
JJ 4. rocnik mam vacsinou take predmety. Skoda casu, i ked asi lepsie ako hodina nasho pana profesora (s kodovym oznacenim "kobra"):
- zaciatok listovanie v zozname ziakov, potom styria vyvoleni ostavaju na 40 min demonstrovat pred tabulou co vedia alebo nevedia;
- poslednych 5 min. nova latka
Já si nemůžu vybrat (měření/obhajoba), prostě to máme jinak, prý je to na to, až budem navrhovat nějaké zařízení + programování tohoto produktu abychom to správně poměřili, ať to někomu nebouchne :-D. Nemáme to jenom měření, správně je to praktická maturita a patří nám tam i programování assembleru (kdybych to dostal, tak bych si pískal .-) ) k tomu samozřejmě protokol, jinak tam ještě máme Amit což je (programování) nějaké desky co má analogové i digitální I/O a prostě dá se tím řídit velké provozy a jako poslední máme něco pod názvem "Promotik", myslím že to je český projekt, je to na to samé co Amit, ale zkucené je obtížně tak, že to zrobí, malé děcko, komplet v češtině, malujete si prostředí, do toho narvete nějaké ukazatele a co se má dít se programuje ve VBasicu.
No to nevím jistě, protože bych ale byl pořád zaevidovaný na té škole, ale to jsou jen spekulace, doufám že to zvládnu, maximálně bych si zopáknul ročník, což bych chtěl (z osobních důvodů)i nechtěl (z praktických důvodů).
Mám zaměření Automatizace, ale je to škola průmyslová elektrotechnická a brali jsme věci jako technické kreslení, chemii, technologii výroby (součástek, snímačů, procesorů), od číslicové techniky po procesory (posledně probraný procák byl pentium), do toho nějaké základy offisu (abychom uměli zrobit protokol :-D) praxe (obrábění kovu, jinak většinou ulévárna typu : Učitel se ptá jaký vrták použijem, po 20 minutách ticha nám řekne, že si to najdeme v chytré knížce, tedy to nemusíme vědět). Dále na nás zkouší nové předměty (fakt si připadám jako pokusná myš) ředitel povolil cosi jako ASU - aktivní sociální učení jehož náplni bylo hledat schované špendlíky ve třídě aj. podobné psí kusy (ber to prosím s nadsázkou na tu školu nedám dopustit, je to nejlepší volba v okruhu 30 km) Teďkom probíráme se zástupcem fajn věci jako je HW kompu a to hodně do podrobna (to brzo :-( ) skvělél ale je, že se nebavíme jen o tom jak to pracuje či co tam je, to už většina ví z druháku, ale bavíme se třeba na co dávat bacha při koupi. Hodně mě zarazilo jak fara hadr a řadič.
Aby sis mohl zopáknout ročník, musel bys z něčeho propadnout už ve 2. pololetí (nikoli až u maturity), pokud by to bylo z 1 - 2 předmětů, musel bys propadnout i u opravek a samozřejmě by ti to opakování musel ředitel povolit (pozor na to, není to automatické). Pokud bys v 2. pol. nepropadl, ročník opakovat nemůžeš (není důvod - máš ho uzavřený). Jinak ale samozřejmě přeju aby se ti to všechno povedlo :)
Dík, snad nejsem taková máslo
Ja som tiez na SPS elektrotechnickej, odbor elektrotechnika a zameranie elektronicke pocitacove systemy. Mozem povedat, ze 3 roky na tej skole boli viac menej o nicom, okrem programovania v C, Cisca a mozno AutoCADu alebo assembleru. Teraz vo stvrtom to je uz trochu lepsie, hlavne na predmete elektronicke pocitacove systemy, kde preberame hlavne siete (od stukturovanych kabelazi az po IP adresny sytem), HW a dokonca aj Unix/Linux + nejake tie graficke systemy a office.
Hmm já sem na SOS a SOU elektrotech atd. a dost mě to baví sice teprve ve druháku ale jak říkam bezva škola až na výjimky učitelka z měření a učitel na kompy, v kompech si hraju dinu nebo pres ICQ nějaký hry a pak polovině třídy napíšu písemku a učitel nechápe jak to stíhám tak rychle. Měl nás učit C++ a 60% té doby žvatlal o Pascalu a v C++ neví ani o tom že existují nějaké ukazatele, prostě člověk nezpůsobilý učit C++, to je jako já bych učil na kadeřníka, měl nás za úkol naučit algorytmy, jeho řešení problému je hrozné, asi dvakrát sem mu to opravoval a on se divil že to může být tak jednoduché :D ... nakecám.
No hystorek je víc ale tím vás nebudu zatěžovat.
My sme sa z C-ecka dostali "az" po jednorozmerne polia. O funkciach alebo nebodaj o ukazovateloch ani nehovorim. Sice sa ten predmet volal Programovaci jazyk C++ a aj medzi maturitnymi otazkami je tak oznaceny, no ale pochybujem, ze ten kto to pisal vie aky je rozdiel medzi proceduralnym a objektovo orientovanym programovanim. Skratka niekto sa snazil zamachrovat s tym co nevie.
J? jsem studentem SP?, obor technick? lyceum, zam??en? elektrotechnik. Co se t??e v?po?etn? techniky, tak to jsme se akor?t u?ili tvo?it webov? str?nky a programovali jsme tak akor?t v JavaScriptu a te? vypad?, ?e se vrhnem na PLC syst?my. Jinak se moment?ln? v hodin?ch v?po?etn? techniky u??me zpracov?vat grafiku. CADy m?me u? 3 roky a asi je budem m?t i ten ?tvrt?. ?kola m? nijak zvl? nebav?, by?, p?esto?e to tak nevypad?, pat??m mezi (nej)lep?? studenty ;-(. Nicm?n? m? alespo? JavaScript nakopnul a j? zjistil, ?e nau?it se programovat nen? tak drah?, jak mi v m?ch mlad?ch letech tvrdilo m? okol?. D?ky tomu se u? rok v?nuji programov?n
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Zvysna cast — založil nerew
Farebna cast textu — založil Anonymní uživatel
Kedy uz vide dalsia cast? — založil Mischo
Jak vybrat cast textu — založil anonim
Metoda vracející desetinnou část — založil Bára
Moderátoři diskuze