Mám problém, kúpil som si knižku o Direct 3D v C++ a príklady sú tam písané vo Visual Studiu .NET, ja mám novšie Visual Studio 2005 Pro a už mi to blbne, normálne odpíšem príklad ale kompilátor vyhodí chybu, uvediem príklady.
Napr.
static red = 0;
bolo v knižke a ja som to musel prepísať na static int red = 0;
ďalej napr. v knižke je
g_hVysledok = D3DXLoadSurfaceFromFile(g_pObrazovePovrchy[x], NULL, NULL, nazovSuboru, NULL, D3DX_DEFAULT, 0, NULL);
a mne to vyhodí túto chybu
Error 2 error C2664: 'D3DXLoadSurfaceFromFileW' : cannot convert parameter 4 from 'char [15]' to 'LPCWSTR' c:\documents and settings\samo\my documents\visual studio 2005\projects\animacia\animacia\animacia.cpp 201
no a tu je akurát ten problém lebo okeby som to aj prepísal na toto
g_hVysledok = D3DXLoadSurfaceFromFile(g_pObrazovePovrchy[x], NULL, NULL, (LPCWSTR)nazovSuboru, NULL, D3DX_DEFAULT, 0, NULL);
tak to len blbo preblikne a vyhodí ma z programu, a takto to musím prepisovať na veľa miestach, keď som si stiahol originálne kódy z netu tak to tam bolo presne tak ako v tej knižke a keď som to spustil tak to išlo, VS si najprv spustilo nejaký konvertor zo starých projektov na nové ale neprepísal nič a ide to, ono bude problém v nastaveniach projektu niekde, neviete kde sa to dá nastaviť? aby mi nevyhadzoval nové chyby ale aby to prekladal po starom?