DirectX -tutorialy – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

DirectX -tutorialy – C / C++ – Fórum – Programujte.comDirectX -tutorialy – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

yaqwsx+9
Posthunter
24. 6. 2007   #1
-
0
-

Nevite(poripadne jestli se nechysta tady na programujte.com) o nejakych tutorialech(nejlepe v CZ a popripadne knihach)na DirectX?Skousel jsem hledat,ale krome of stranky microsoftu a monade.cz,jsem nic nenasel.
Pokud se budete ptat proc jsem se nedavo ptal na SDL a ted se ptam na Direct,tak je to proto,ze mam kamose,ktery programuje od svych 10let(je mu 28).Bohuzel nemam s nim posledni dobou moc moznost komunikovat a on mi doporucil,ze je lepsi uz ted zacit pouzivat Direct nebo OpenGL.
Jo a na foru uz jsem skousel hledat,bohuzel nic.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Jura
~ Anonymní uživatel
637 příspěvků
24. 6. 2007   #2
-
0
-

To yaqwsx:

Proč nevyužít kompromis? ;) OGL + SDL (OGL grafika, SDL na vše ostatní - uživ. vstup, síť, hení zařízení, atd. ). Určitě je to jednodušší než DX, ten je založen, pokud vím na COM. A to asi chtělo nějaké větší znalosti C++, ale samozřejmě nemůžu vědět, jak na tom jsi.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
yaqwsx+9
Posthunter
24. 6. 2007   #3
-
0
-

NO,me ten kamos rikal,ze s mojima znalostma je direct dobrou volbou,ale nevim,proto chci nejaky tutory abych poravnal,zda-li je pro me direct dobrou volbou a nebo jestli jeste pockat.
EDIt:O tom kompromisu jsem uz premyslel,jen nevim jak by to bylo s kompabilitou

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Jura
~ Anonymní uživatel
637 příspěvků
24. 6. 2007   #4
-
0
-

To yaqwsx:
Rozhodnutí je jen na tobě, nejlépe sám víš jak na tom jsi. Takže pokud umíš OOP, tak jdi třeba do DX. Nicméně SDL + OGL rozhodně není špatná volba(o kompabilitu bych se opravdu nebál), kromě toho nebudeš mít problém portovat na jiné systémy, což se ti s DX patrně nepovede. Kromě toho,když už potřebuješ české tutoriály, tak jsou dobrou do startu nehe.ceske-hry.cz. A samozřjmě pokud trváš na OOp, tak i OGL si můžeš zabalit do objektů.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
yaqwsx+9
Posthunter
24. 6. 2007   #5
-
0
-

To Jura:
No,direct vypada zajimave,jen nevim jak to vypada s tou kritikou,ze je potreba napsat hodne kodu,aby se neco zobrazilo.JInak to kamosovo hodnoceni bylo neco ve smyslu algritmy dobry,bohuzel jeste nemas moc velke znalosti matemetiky(to je tim,ze chodim na gymlu do tercie)

EDIT:Ono cesky tutory moc nepotrebuju,ale matersky jazyk je vzdy vyhodou..

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Jura
~ Anonymní uživatel
637 příspěvků
24. 6. 2007   #6
-
0
-

To yaqwsx:

Myslím, že dokud to sám nevyzkoušíš, tak moje nebo něčí jiné rady jsou k ničemu. Zkus si aspoň vytvořit jenoduché okno v DX a OGL a uvidíš, co ti sedne lépe. K tomu DX ještě budeš potřebovat DirectX SDK(451.4 MB).

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
dudo19040
Newbie
25. 6. 2007   #7
-
0
-

Stale nevieme na akej urovni ovladas c++ takze tazko poradit. Ovladas OOP? Inak odporucal by som zacat s SDL + OGL ako radil Jura. OGL sa da lahko portovat a vyhodou su aj NeHe tutorialy ktore su zrorumitelne aj pre zaciatocnikov...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
filczek0
Newbie
25. 6. 2007   #8
-
0
-

to yaqwsx: myslím že v časopisu CHIP byly nějaký tutoriály. Co si pamatuju tak tam byla tvorba krajiny atd.... ale musel bych se mrknout jestli nekecám

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
filczek.wz.cz
sn3d0
Věrný člen
26. 6. 2007   #9
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
shutdown -h now
yaqwsx+9
Posthunter
26. 6. 2007   #10
-
0
-

To sn3d:
Vsak,jo kniha je na zacatky nejlepsi,ale ja prvne chtel nejaky tutor,abych si moh rozmyslet,zdali mam delat v SDL a na direct pockat,nebo zdali jit rovnou na direct.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Peter D.0
Expert
26. 6. 2007   #11
-
0
-

začni SDL ;)
ono ma plnu podporu openGL takže to nie je "slepa ulička"

imho: d3d čaka prechod na managed, takže win api by som nezačinal

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
yaqwsx+9
Posthunter
28. 6. 2007   #12
-
0
-

To mephi:
NO,vypada to,ze na kamose zatim nedam

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
survik1
~ Moderátor
0
Posthunter
28. 6. 2007   #13
-
0
-

To sn3d: Tahle kniha má plno zdrojových chyb způsobných doslovným překladem nepřekladatelných funkcí. Nedoporučuji, sám ji mám.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Život je jen hra, která se nedá vyhrát.
sn3d0
Věrný člen
28. 6. 2007   #14
-
0
-

No hej ale je to jedina lacna kniha o D3D... Ja osobne by som sa dal na cestu OpenGL a GLUT.. Aj tak casom zisti clovek ze v grafike su dnes najpodstatnejsou vecou shadery..

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
shutdown -h now
Peter D.0
Expert
28. 6. 2007   #15
-
0
-

yaqwsx píše:#
# To mephi:#
#NO,vypada to,ze na kamose zatim nedam


nech robim čo robim, nechapem :D
tak ideš na to SDL ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
zacatecnik0
Super člen
2. 7. 2007   #16
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Můj blog http://www.zacatecnik.wu.cz[br]Překládám anglickou knihu o wxWidgets http://wxwidgets.hustej.net
eraser170
Newbie
4. 7. 2007   #17
-
0
-

na tejto stranke mas tutory aj z OpenGl aj s DirectX ..... http://www.mizanin.szm.sk/

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 55 hostů

Podobná vlákna

DirectX 8/9 — založil samo

DirectX — založil survik1

DirectX 9c a 10 — založil eraser17

C#/C++ a DirectX — založil Scrash

DirectX - začátky — založil yaqwsx

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý