Import visual c++ projektu v devc++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Import visual c++ projektu v devc++ – C / C++ – Fórum – Programujte.comImport visual c++ projektu v devc++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

kolo
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
24. 7. 2007   #1
-
0
-

Mam takovej problem, zkousel jsem importovat visual c++ projekt do devc++ no a kdyz se to potom snazim zkompilovat tak to hlasi nejaky errory.
No neco dokazu opravit ale narazil sem na tri problemy ktery nevim cim nahradit:

#pragma pack(push)
#pragma pack(1)
__int64

na stazeni je to kdyztak tady:

http://leonard.oxg.free.fr/download/StSoundGpl_1.2.zip

estli mi nekdo poradite ci stim, tak jedine dik :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jura
~ Anonymní uživatel
637 příspěvků
24. 7. 2007   #2
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
kolo
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
25. 7. 2007   #3
-
0
-

a co tam mam dat misto toho //... ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jura
~ Anonymní uživatel
637 příspěvků
25. 7. 2007   #4
-
0
-

To kolo:
To byla jen ukázka. Já ty zdrojáky nestahoval, takže vskutku netuším, co se v nich nachází. Ale #pragma pack(cosi) se obvykle používá u struktur. Nicméně tohle //..., je komentář...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
kolo
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
25. 7. 2007   #5
-
0
-

a nemohl by ses na to pls kouknout ja uz se to snazim spustit tyden

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
survik1
~ Moderátor
0
Posthunter
25. 7. 2007   #6
-
0
-

Jura píše:#
# Nicméně tohle //..., je komentář...


:D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Život je jen hra, která se nedá vyhrát.
Jura
~ Anonymní uživatel
637 příspěvků
25. 7. 2007   #7
-
0
-

To kolo:
Kouknul jsem se na to, je to přinejmenším.......zajímavé.
Takže v souboru YmTypes.h nahrad:



#ifdef YM_INTEGER_ONLY
typedef __int64 yms64;
#else


na:


#ifdef YM_INTEGER_ONLY
#ifdef _MSC_VER
typedef __int64 yms64;
#else
typedef long long yms64;
#endif
#else

A dále v souboru YmLoad.h:


#ifdef _WIN32
#pragma pack(push)
#pragma pack(1)

#endif
typedef struct
{
ymu8 size;
ymu8 sum;
char id[5];
ymu32 packed;
ymu32 original;
ymu8 reserved[5];
ymu8 level;
ymu8 name_lenght;
} lzhHeader_t;


#ifdef _WIN32
#pragma pack(pop)
#endif



na:


#ifdef _MSC_VER
#pragma pack(push)
#pragma pack(1)
typedef struct
#else
typedef struct __attribute__((__packed__))
#endif // ifdef _MSC_VER
{
ymu8 size;
ymu8 sum;
char id[5];
ymu32 packed;
ymu32 original;
ymu8 reserved[5];
ymu8 level;
ymu8 name_lenght;
} lzhHeader_t;


#ifdef _MSC_VER
#pragma pack(pop)
#endif // ifdef _MSC_VER


Po kompilace statické knihovny zíškáš soubor *.a (to je ta statická knihovna). Hlavně se nediv, že po komilaci zíškáš asi 13 warningů v souboru YmLoad.cpp -> používají fintu alá MS v case porovnávají více bytové znakové konstanty(MS to sežere, g++ si stěžuje(on je vůbec nějaký ukecaný) - pokud chceš můžeš přepsat celou tu metodu asi 200 řádků, ale za cenu toho, že ten kód už nebude přenositelný). pak napiš jestli ti funguje nějaká aplikace.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
kolo
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
25. 7. 2007   #8
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 35 hostů

Podobná vlákna

Devc++ debugger — založil Tom@sQo

Jde DirectX v devc++ — založil Adam

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý