Chtěl bych vás prosím požádat o doporučení vhodného redakčního systému dle toho, co bych rád aby uměl. Nejsem žádný odborník, takže se vám možná můj dotaz bude zdát pitomý, ale pro já mám zkušenosti snad jen s pár systémy a tak příliš nevím. System by měl být pokud možno bezplatný.
-Vrchní neměné menu a v závisloti na něm pravé/levé podmenu (měnící se dle vybrané stránky).
-V jedná sekci by měl existovat jakýsi seznam položek. Každá položka bude mít několik parametrů typu web, hmotnost, velikost, hodnocení, země .... rád bych tedy, aby šlo řadit položky v seznamu dle parametrů.
-Články by měli být řazeny do několika kategorií zároven. - Např. novinka a zařazení pod položku v seznamu (třeba brambory).
-Po vybraní položky třeba brambory by měla být přístupná další stránka s infem, seznamem článků, možností komentářů.
-Možnost honocení čtenářů u každé položky (třeba 1-10)
-Dále bych byl rád, kdyby system podporoval zobrazení náhodných hlášek ze seznamu v části uvodní strany (např. - "Test kvality tuzemských brambor, pouze u nás!", "Kde nejlevnější brambory? Náš přehled vám poradí."
-Možnost umístění reklamních bloků a bannerů
-Většina těchto uprav by měla být dostupná z admin rozhraní. - Je mi jasné, že vše nepůjde bez uprav v kodech, ale čím více bez toho, tím lépe.
Díky.
Fórum › PHP
Vhodný RS
no asi najrozsirenejsim je Joomla! - www.joomla.sk, www.joomlahelp.sk, www.bestofjoomla.com ...
ma velku komunitu, je opensource, ma kopu pluginov, zasuvnych modulov, komponent a da sa prisosobit ako chces ...
najlepsie na tom je ze nepotrebujes vedet ani PHP, ani HTML aby si mohol stranku spravovat, pridavat clanky, a pod...
ale ako na kazdy RS potrebujes vela casu aby si tomu pochopil, je to ako ked sa ucis v nejakom programe ...
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku