Zde se můžete ptát ohledně materiálů.
Fórum › 3D Studio MAX
Materiály
Mam pocit ze to je material ze jednoho baliku materialu pro renderer FinalRender. Zkus se podivat na samotnou stranku FinalRenderu.
JJ ve FinalRenderu jdou určitě dělat fak pěkný věci a tohle by mohla být jedna z nich ;)
Potreboval bych prevest barevnou proceduralni mapu, ktera je slozena z mnoha urovni ruznych druhu map na cernobilou. Nevite nekdo jak na to? Na zalozce output u te mapy je moznost incerze barec, ale prevod do grayscale nikde :((
no kdybych mnel vytvořit material cely hlavy tak by to pro mne asi byl slusnej zahul jelikos ani nevim jak na to .
Ja si ale rozhodne myslim a i tak to pouzivam -> že je to textura nevim jak ale normalne se sejme textura obliceje a ta se pak hodi na objekt. viz nejaky muzete treba najit i zde www.3d.sk
pyndy napsal:
no kdybych mnel vytvořit material cely hlavy tak by to pro mne asi byl slusnej zahul jelikos ani nevim jak na to .
Ja si ale rozhodne myslim a i tak to pouzivam -> že je to textura nevim jak ale normalne se sejme textura obliceje a ta se pak hodi na objekt. viz nejaky muzete treba najit i zde www.3d.sk
To jsem skousel, ale nevipada to vubec realne :what: Hlavne ty usi tam neprosvitaj tak jak by meli.
Tady to ma hodne dobre vydet:
:ehh:
Prosvitavy material lidske kuze ma primo v sobe Mental Ray renderer, ktery je soucasti maxe. Pokud budes chtit, tak se muzu kouknout co to bylo. Kdysi jsem na to videl nejaky tutorial :sport:
CommanderZ napsal:
Prosvitavy material lidske kuze ma primo v sobe Mental Ray renderer, ktery je soucasti maxe. Pokud budes chtit, tak se muzu kouknout co to bylo. Kdysi jsem na to videl nejaky tutorial :sport:
To by bylo skveli!!! :super: :super:
Proste bich chtel udelat takovej realnej xycht v maxkovi :pc:
Ehm...mas uz wire? :))
Ale ok, buzeruj me na icq (347456323) tak dlouho nez te dam do ignore listu nebo se odhodlam zapojit CDromku (za to ze ji mam vypojenou podekuj StarForce) :))
Ten model toho cloveka :
Jinak ten material se jmenuje SSS Fast Skin Material a najdes ho normalne mezi materialama kdyz si das jako renderer Mental Ray . Vetsina paramteru uz je tam nastavena na prijatelne hodnoty, ale asi si s tim jeste budes muset pohrat :))
CommanderZ napsal:
Ten model toho cloveka :?
Jinak ten material se jmenuje SSS Fast Skin Material a najdes ho normalne mezi materialama kdyz si das jako renderer Mental Ray . Vetsina paramteru uz je tam nastavena na prijatelne hodnoty, ale asi si s tim jeste budes muset pohrat :))
JO! Diky, to je ono! Sice to nevypada tak jak bych chtel, ale urcite to je dobrej start! :DD
A o jakym clovekovi mluvis?
O tom modelu ktery ma byt pokryty tou kuzi.
Doufam ze jsi od toho materialu necekal i texturu, ten ma na praci jen prosvitani. Udelat peknou kuzi je taky poradna fuska.
CommanderZ napsal:
O tom modelu ktery ma byt pokryty tou kuzi.
Doufam ze jsi od toho materialu necekal i texturu, ten ma na praci jen prosvitani. Udelat peknou kuzi je taky poradna fuska.
Jo tak ten... no, stydim se za nej :(( Jen si s tim ted hrauj a chtel jsem to vyrenderovat jako to ma loocas. Us se tesim na jeho prednasku v nedeli :super: Prides taky na maxcon? :ok:
To jo tvuj model, ten vojak? Ten je docela dost v pohode.
Na maxcon neprijdu urcite, nemam vuuubec cas (kdyz pominu to, ze jsem nevedel, ze se vubec neco takovyho kona) :ok:
CommanderZ napsal:
To jo tvuj model, ten vojak? Ten je docela dost v pohode.
Na maxcon neprijdu urcite, nemam vuuubec cas (kdyz pominu to, ze jsem nevedel, ze se vubec neco takovyho kona) :ok:
Jakej vojak?! :och: a ten model toho typka je loocasuv jak jsem psal. Ukazoval ho i na maxconu dneska, skoda ze si tam nebyl!
Ale ten pokud vim stoji prachy :)
Na zrcadlo si musis myslim udelat material raytrace a nekam do reflection mapy dat material flat mirror. A sklo...zalezi na tom jak ma vypadat. Ale taky se da udelat pres raytrace - jen je tam treba nastavit pruhlednost.
jj. --> na zrcadlo ?i skolu m??es pou??t i standartn? material pokud se v tom nevyznas. takze si nastav barvu, intensitu atd, pokud chces tedy sklo tak opacity sni??? dolu a do mapy reflexion vlozis bud bitmapu (tehdy pokud nemas scenu okolo) pokud mas scenu okolo tak muzes pouzit mapu raytrace ale ta v tomhle postaven? m? pomalej?i render ne tak extremn? jedna se jen o par sekund... v slozitejsich scenach vice.. ) no a samoz?ejm? reflex sn???? dolu ...
a pokud chces zrcadlo tak tam us musis pouzit do zaloski reflexion raytrace mapu.. a tam ji nech na 100% .
takhel se tedy da nastavit v obyc standartu.
pokud chces ty slozity tak jak rikal commanderZ je tam material raytrace a tam je to vcelku podobny as na jinci veci :)
Btw, co takhle priste zkusit google "3ds max mirror" a "3ds max glass". A mozna by neco nasel i cesky na dotaz "3ds max zrcadlo" a "3ds max sklo" :ms_0026:
Jak do sebe? sloucit do jednoho objektu? To muzes udelat bud pres boolean nebo pres attach. Proc to chce udelat? NEbo se snad snazis ten stul do toho pokoje jen umitit? To se udela pres tlacitko align na hornim panelu. Sry, ale rpilis jsem nepochopl, na co se ptas :ms_0098:
:) ja jen upresnil co je to boolean kdys ho commanderz zminil...
jinac pokud je to tedy ze chce spojit dva soubory v jeden tak jednoduse si jeden otevri a pak dej File-> Merge a vyber soubor ktery chces pridat do sceny... naskoci ti tabulka tam zvol ktere presne objekty chces presunout (asi all). je mozno ze ti naskoci dalsi 2 tabulky a to jedna ze budou ve scene objekty se stejnym nazvem tak das autorename.. a ta druha tabulka plati pro materialy... tes zase nahradis nazvy...
pyndy píše:#
# jj jak pise commanderZ . vice upřesni ..... #
#jen bych tu mel jeden haček Boolean neslouzi k spojeni objektu ale k odečtení. respektive A - B :)
Stry, ale KECAS! ;)
Zkousels tam nekdy dat jine nastaveni operace nez Substraction A-B (Odecteni A-B)? Pak tam mas jeste Substraction B-A (Odecteni B-A), Union (Sjednoceni, spojeni, slouceni...), Intersection (Prunik) a Cut s nekolika dalsimi podvolbami :ms_0042:
CommanderZ píše:#
##pyndy píše:#
# jj jak pise commanderZ . vice upřesni ..... #
#jen bych tu mel jeden haček Boolean neslouzi k spojeni objektu ale k odečtení. respektive A - B :)
##
#Stry, ale KECAS! ;)#
##
#Zkousels tam nekdy dat jine nastaveni operace nez Substraction A-B (Odecteni A-B)? Pak tam mas jeste Substraction B-A (Odecteni B-A), Union (Sjednoceni, spojeni, slouceni...), Intersection (Prunik) a Cut s nekolika dalsimi podvolbami :ms_0042:
Stydim se a jdu si stoupnout na hanbu :( . Ok dik za novy info :-D ja ho pouzivam prave k odecteni.. ke spojeni Attach tak sem ho nejak blis neskoumal :) tak sorry za to .
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Skripta / materiály — založil RePRO
Materiály ke studiu — založil Arthemoon
LCD, materiály — založil d.mostek
Tip na materiály - cvičení základů C++ — založil Neuromancer
W3Schools certificates HTML a CSS - studijní materiály — založil MaxDJs
Moderátoři diskuze