Materiály – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Materiály – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.comMateriály – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com

 

Michal0
Stálý člen
12. 5. 2006   #1
-
0
-

Zde se můžete ptát ohledně materiálů.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jarda0
Newbie
29. 5. 2006   #2
-
0
-

Cau, chtel bich se zeptat jestli nevite jak udelat takovejhle pjeknej material



napada vas neco?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
30. 5. 2006   #3
-
0
-

Mam pocit ze to je material ze jednoho baliku materialu pro renderer FinalRender. Zkus se podivat na samotnou stranku FinalRenderu.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jakub Doucek0
Stálý člen
30. 5. 2006   #4
-
0
-

JJ ve FinalRenderu jdou určitě dělat fak pěkný věci a tohle by mohla být jedna z nich ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Pro ty, co hledají odpověď http://ehoy.wz.cz
30. 5. 2006   #5
-
0
-

Potreboval bych prevest barevnou proceduralni mapu, ktera je slozena z mnoha urovni ruznych druhu map na cernobilou. Nevite nekdo jak na to? Na zalozce output u te mapy je moznost incerze barec, ale prevod do grayscale nikde :((

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
1. 6. 2006   #6
-
0
-

Aha uz jsem se na to dival to je loocasuv model a material! Diky za nakopnuti spravnym smerem :ok:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jarda0
Newbie
10. 6. 2006   #7
-
0
-

Jeste jedna vec jak udelat takovej material litsky kuze?

treba tento je uplne hustej:



hlavne ty usi, jak svitej :what: :ehh:

dik

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
11. 6. 2006   #8
-
0
-

no kdybych mnel vytvořit material cely hlavy tak by to pro mne asi byl slusnej zahul jelikos ani nevim jak na to .

Ja si ale rozhodne myslim a i tak to pouzivam -> že je to textura nevim jak ale normalne se sejme textura obliceje a ta se pak hodi na objekt. viz nejaky muzete treba najit i zde www.3d.sk

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jarda0
Newbie
12. 6. 2006   #9
-
0
-

pyndy napsal:

no kdybych mnel vytvořit material cely hlavy tak by to pro mne asi byl slusnej zahul jelikos ani nevim jak na to .

Ja si ale rozhodne myslim a i tak to pouzivam -> že je to textura nevim jak ale normalne se sejme textura obliceje a ta se pak hodi na objekt. viz nejaky muzete treba najit i zde www.3d.sk



To jsem skousel, ale nevipada to vubec realne :what: Hlavne ty usi tam neprosvitaj tak jak by meli.

Tady to ma hodne dobre vydet:



:ehh:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
12. 6. 2006   #10
-
0
-

Prosvitavy material lidske kuze ma primo v sobe Mental Ray renderer, ktery je soucasti maxe. Pokud budes chtit, tak se muzu kouknout co to bylo. Kdysi jsem na to videl nejaky tutorial :sport:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
12. 6. 2006   #11
-
0
-

CommanderZ napsal:

Prosvitavy material lidske kuze ma primo v sobe Mental Ray renderer, ktery je soucasti maxe. Pokud budes chtit, tak se muzu kouknout co to bylo. Kdysi jsem na to videl nejaky tutorial :sport:



To by bylo skveli!!! :super: :super:

Proste bich chtel udelat takovej realnej xycht v maxkovi :pc:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
13. 6. 2006   #12
-
0
-

Ehm...mas uz wire? :))

Ale ok, buzeruj me na icq (347456323) tak dlouho nez te dam do ignore listu nebo se odhodlam zapojit CDromku (za to ze ji mam vypojenou podekuj StarForce) :))

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
14. 6. 2006   #13
-
0
-

Jakej wire? :O

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
14. 6. 2006   #14
-
0
-

Ten model toho cloveka :

Jinak ten material se jmenuje SSS Fast Skin Material a najdes ho normalne mezi materialama kdyz si das jako renderer Mental Ray . Vetsina paramteru uz je tam nastavena na prijatelne hodnoty, ale asi si s tim jeste budes muset pohrat :))

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
15. 6. 2006   #15
-
0
-

CommanderZ napsal:

Ten model toho cloveka :?

Jinak ten material se jmenuje SSS Fast Skin Material a najdes ho normalne mezi materialama kdyz si das jako renderer Mental Ray . Vetsina paramteru uz je tam nastavena na prijatelne hodnoty, ale asi si s tim jeste budes muset pohrat :))



JO! Diky, to je ono! Sice to nevypada tak jak bych chtel, ale urcite to je dobrej start! :DD

A o jakym clovekovi mluvis?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
15. 6. 2006   #16
-
0
-

O tom modelu ktery ma byt pokryty tou kuzi.

Doufam ze jsi od toho materialu necekal i texturu, ten ma na praci jen prosvitani. Udelat peknou kuzi je taky poradna fuska.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
16. 6. 2006   #17
-
0
-

CommanderZ napsal:

O tom modelu ktery ma byt pokryty tou kuzi.

Doufam ze jsi od toho materialu necekal i texturu, ten ma na praci jen prosvitani. Udelat peknou kuzi je taky poradna fuska.



Jo tak ten... no, stydim se za nej :(( Jen si s tim ted hrauj a chtel jsem to vyrenderovat jako to ma loocas. Us se tesim na jeho prednasku v nedeli :super: Prides taky na maxcon? :ok:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
18. 6. 2006   #18
-
0
-

To jo tvuj model, ten vojak? Ten je docela dost v pohode.

Na maxcon neprijdu urcite, nemam vuuubec cas (kdyz pominu to, ze jsem nevedel, ze se vubec neco takovyho kona) :ok:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
19. 6. 2006   #19
-
0
-

CommanderZ napsal:

To jo tvuj model, ten vojak? Ten je docela dost v pohode.

Na maxcon neprijdu urcite, nemam vuuubec cas (kdyz pominu to, ze jsem nevedel, ze se vubec neco takovyho kona) :ok:



Jakej vojak?! :och: a ten model toho typka je loocasuv jak jsem psal. Ukazoval ho i na maxconu dneska, skoda ze si tam nebyl!

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Roman0
Newbie
30. 9. 2006   #20
-
0
-

Já na materiály používám Simbiont Max. Prostě se nainstaluje k 3ds Maxu a už to frčí. Textur je tam spousta - od textury sněhu, přes texturu listu, po texturu oka.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Rádoby programátor
1. 10. 2006   #21
-
0
-

Ale ten pokud vim stoji prachy :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jarda0
Newbie
8. 10. 2006   #22
-
0
-

CommanderZ napsal:

Ale ten pokud vim stoji prachy



Jo jo, tak jako max :ok: :cigo:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomason
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
23. 11. 2006   #23
-
0
-

Jak mám udělat sklo a jak zrcadlo? Díky za odpověď.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
23. 11. 2006   #24
-
0
-

Na zrcadlo si musis myslim udelat material raytrace a nekam do reflection mapy dat material flat mirror. A sklo...zalezi na tom jak ma vypadat. Ale taky se da udelat pres raytrace - jen je tam treba nastavit pruhlednost.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
24. 11. 2006   #25
-
0
-

jj. --> na zrcadlo ?i skolu m??es pou??t i standartn? material pokud se v tom nevyznas. takze si nastav barvu, intensitu atd, pokud chces tedy sklo tak opacity sni??? dolu a do mapy reflexion vlozis bud bitmapu (tehdy pokud nemas scenu okolo) pokud mas scenu okolo tak muzes pouzit mapu raytrace ale ta v tomhle postaven? m? pomalej?i render ne tak extremn? jedna se jen o par sekund... v slozitejsich scenach vice.. ) no a samoz?ejm? reflex sn???? dolu ...

a pokud chces zrcadlo tak tam us musis pouzit do zaloski reflexion raytrace mapu.. a tam ji nech na 100% .
takhel se tedy da nastavit v obyc standartu.

pokud chces ty slozity tak jak rikal commanderZ je tam material raytrace a tam je to vcelku podobny as na jinci veci :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Duch
25. 11. 2006   #26
-
0
-

hrozně moc dik

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
25. 11. 2006   #27
-
0
-

Btw, co takhle priste zkusit google "3ds max mirror" a "3ds max glass". A mozna by neco nasel i cesky na dotaz "3ds max zrcadlo" a "3ds max sklo" :ms_0026:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tom0
Stálý člen
25. 11. 2006   #28
-
0
-

btw. myslim, že na tohle jsem se už kdysi ptal na programujte.com

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Duch
25. 11. 2006   #29
-
0
-

Mám udělaný stůl a pokoj, potřebuju je dát do sebe. Jak?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
25. 11. 2006   #30
-
0
-

Jak do sebe? sloucit do jednoho objektu? To muzes udelat bud pres boolean nebo pres attach. Proc to chce udelat? NEbo se snad snazis ten stul do toho pokoje jen umitit? To se udela pres tlacitko align na hornim panelu. Sry, ale rpilis jsem nepochopl, na co se ptas :ms_0098:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
25. 11. 2006   #31
-
0
-

Jj, jak píše commanderZ, více upřesni. Jen bych tu měl jeden háček. Boolean neslouží k spojení objektů, ale k odečtení, resp. A - B. :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Raddo150
Stálý člen
25. 11. 2006   #32
-
0
-

To Tomason:Do seba myslis ako do jednej sceny?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Stálý člen
25. 11. 2006   #33
-
0
-

ja jsem pochopil, ze ma ve dva soubory a chce dat z 1. souboru predmet do druheho. Nevim proc by odecital od sebe stul a pokoj :ms_0049:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
26. 11. 2006   #34
-
0
-

:) ja jen upresnil co je to boolean kdys ho commanderz zminil...
jinac pokud je to tedy ze chce spojit dva soubory v jeden tak jednoduse si jeden otevri a pak dej File-> Merge a vyber soubor ktery chces pridat do sceny... naskoci ti tabulka tam zvol ktere presne objekty chces presunout (asi all). je mozno ze ti naskoci dalsi 2 tabulky a to jedna ze budou ve scene objekty se stejnym nazvem tak das autorename.. a ta druha tabulka plati pro materialy... tes zase nahradis nazvy...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
26. 11. 2006   #35
-
0
-

pyndy píše:#
# jj jak pise commanderZ . vice upřesni ..... #
#jen bych tu mel jeden haček Boolean neslouzi k spojeni objektu ale k odečtení. respektive A - B :)



Stry, ale KECAS! ;)

Zkousels tam nekdy dat jine nastaveni operace nez Substraction A-B (Odecteni A-B)? Pak tam mas jeste Substraction B-A (Odecteni B-A), Union (Sjednoceni, spojeni, slouceni...), Intersection (Prunik) a Cut s nekolika dalsimi podvolbami :ms_0042:

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
26. 11. 2006   #36
-
0
-

CommanderZ píše:#
#

pyndy píše:#
# jj jak pise commanderZ . vice upřesni ..... #
#jen bych tu mel jeden haček Boolean neslouzi k spojeni objektu ale k odečtení. respektive A - B :)

#
##
#Stry, ale KECAS! ;)#
##
#Zkousels tam nekdy dat jine nastaveni operace nez Substraction A-B (Odecteni A-B)? Pak tam mas jeste Substraction B-A (Odecteni B-A), Union (Sjednoceni, spojeni, slouceni...), Intersection (Prunik) a Cut s nekolika dalsimi podvolbami :ms_0042:



Stydim se a jdu si stoupnout na hanbu :( . Ok dik za novy info :-D ja ho pouzivam prave k odecteni.. ke spojeni Attach tak sem ho nejak blis neskoumal :) tak sorry za to .

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom0
Duch
27. 11. 2006   #37
-
0
-

Dík a sorry, že jsem to blbě napsal, potřeboval jsem to File-> Merge...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Flame
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
24. 2. 2008   #38
-
0
-

mam 3d studio max 8 a chci se zeptat jak mit vice materialu nez je v tom editoru k dispozici diky za odpoved

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.47.79.–
Milkomax0
Duch
24. 2. 2008   #39
-
0
-

To Flame : No nove materiali sa ti ukazu ked si nastavis mentalray alebo Vray alebo brazil vsetki maju svoje materiali a to staci na vsetko. Skvor napis aki material by si chcel ziskat

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.119.114.–
pyndy0
Stálý člen
6. 3. 2008   #40
-
0
-

To Flame : Anebo jetsli si šikovný tak si vytvoř svoje ne? ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.177.5.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 118 hostů

Podobná vlákna

Skripta / materiály — založil RePRO

Materiály ke studiu — založil Arthemoon

LCD, materiály — založil d.mostek

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý