Tvorba 3D her – Delphi – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Tvorba 3D her – Delphi – Fórum – Programujte.comTvorba 3D her – Delphi – Fórum – Programujte.com

 

spartan13
~ Anonymní uživatel
67 příspěvků
12. 9. 2007   #1
-
0
-

Chci si vytvořit 3D hru, mělo by jít o závodní simulátor (auta).

Jenže nevím, kde zjistit jak na to. Nejraději bych to udělal v nějakém enginu v Delphi, do kterého bych mohl rovnou dávat soubory z 3D maxu. Enginu je sice celkem dost ale nevím, jak na ně.

Nebo bych to udělal v 3D blenderu, jenomže na game engine je hrozně málo článků (jedná se hlavně o scripting, který u tohoto programu v češtině je jen pramálo)

V Delphi nejsem nějaký odborník ale něco málo umím (dělal jsem fotbalového managera, takže většinou jen textovky)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Colpik (nejede login)
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
12. 9. 2007   #2
-
0
-

Nikde nenajdeš tutoriál, který tě naučí vytvořit nějakou konkrétní hru. A na ty hotové enginy se taky vykašli. Začni se učit DelphiX (rozhraní DirectX v Delphi) - na Programujte.com máš i seriál.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
spartan13
~ Anonymní uživatel
67 příspěvků
12. 9. 2007   #3
-
0
-

Colpik (nejede login) píše:#
# Nikde nenajdeš tutoriál, který tě naučí vytvořit nějakou konkrétní hru. A na ty hotové enginy se taky vykašli. Začni se učit DelphiX (rozhraní DirectX v Delphi) - na Programujte.com máš i seriál.



Samozřejmě, že nenajdu. To jsem ani nechtěl, spíše jsem chtěl vědět, jestli nejde nějak vkládat do enginů soubory z 3DS.

No, tak se jdu kouknout na to DelphiX a DirectX ale není lepší Open GL ??

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Colpik (nejede login)
~ Anonymní uživatel
5 příspěvků
12. 9. 2007   #4
-
0
-

Z hlediska multiplatformnosti a složitosti je OpenGL určitě lepší, ale ještě jsem neviděl, že by se v něm dalo něco dělat pomocí Delphi... a co se týče té složitosti: dělat v DirectX pomocí C++ je dost složité, ale DelphiX ani ne.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–