Knihovny grafického rozhraní pls help – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Knihovny grafického rozhraní pls help – C / C++ – Fórum – Programujte.comKnihovny grafického rozhraní pls help – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Nery0
Newbie
15. 9. 2007   #1
-
0
-

Ahojte sem upa začátečník a skousim delat hru podle tohoto návodu http://www.freegame.cz/clanek.php?id=308
Ale vůbec nemám ponětí co to jsou knihovny grafického rozhraní natoŽ kde to stahnou a jak to zabudovat (viz na strance Co bude příště?)
Můžete mi jentak trochu yvsvetlit co to je a kde to stahnou a jak to zabudovat? Dík za odpovědi

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Nery [img]http://img183.imageshack.us/img183/2171/nery2qo6.png[/img]
Reklama
Reklama
k
~ Anonymní uživatel
143 příspěvků
15. 9. 2007   #2
-
0
-

akosi som nepochopl, ze co chces vedet...
knihovny grafického rozhraní == kniznice s ktorymi robis gui (cast WinAPI, Qt, GTK...).
Z toho clanku mi smrdi WinAPI a to uz mas ak mas Windows, ak mas Linux a chces pouzivat WinAPI f-cie tak winelib, ale pod linuxom vyuzi radsej nieco "nativne".
A ak myslis ten DirectX SDK tak to najdes tu: www.google.com ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
tucna0
Návštěvník
18. 9. 2007   #3
-
0
-

Umíš číst???

A co by si měl čtenář do začátku přinést? Především alespoň základní znalost některého programovacího jazyka, ideálně C/C++, neboť tento jazyk budu v jednotlivých dílech používat k ukázkám implementací jednotlivých herních mechanismů. Dále také nebude na škodu základní zkušenost s některým grafickým rozhraním (opět jako ideální bude znalost základů DirectX, neboť ho budu používat i já), avšak jeho znalost bude postačovat opravdu na minimu, neboť 2D hra asi jen těžko bude přehlídkou grafických efektů a rovněž tento seriál si v žádném případě neklade za cíl někoho naučit kvalitně vytvářet grafiku. Soustředit se budeme na zejména na návrh konceptu a jeho implementaci.



...

Pokud si zvolíte DirectX, pak potřebné knihovny získáte v rámci tzv. DirectX SDK, které lze zdarma stáhnout z internetu. Návod jak tyto knihovny "zprovoznit" ve Vašem vývojovém prostředí by pro Vás neměl být problém na internetu získat (obvzlášť pokud se rozhodnete pro nějaké IDE od Microsoftu).

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Karelik
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
19. 9. 2007   #4
-
0
-

To Nery: Ty si mi ale joker :-D Jenome navím, jak si se dostal až sem, každopádně dopručoval bych začít u nějakého trochu jednoduššího jazyka než je C/C++, jednoduší hry sfoukneš i v něčem skriptovacím, třeba Pythonu, ale věř, že jestliže se dáš na dráhu Cppčka, bude to dlouhá cesta a nějakou hru jentak nespatláš. ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 246 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý