Co je to inline funkcia? – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Co je to inline funkcia? – C / C++ – Fórum – Programujte.comCo je to inline funkcia? – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Tom@sQo0
Stálý člen
17. 10. 2007   #1
-
0
-

ahoj,
co je to inline funkcia?naco sluzi? aky je medzi nou a normalnou funkciou rozdiel?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom@sQo
yaqwsx+9
Posthunter
17. 10. 2007   #2
-
0
-

NO kdyz ji definujes inline,tak tam,kde ji vlozis,se nevlozi odkaz na jeji zavolani,ale primo cela funkce

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Tom@sQo0
Stálý člen
17. 10. 2007   #3
-
0
-

aa ake to ma akoze vyhody? ved to je horsie(pomalsie) celkovo, nie?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom@sQo
mephi0
Expert
17. 10. 2007   #4
-
0
-

ono by to malo byt rychlejšie, pretože samotne volanie funkcie (ktore inline obchádza) je dosť náročné na systémové požiadavky. Keď začínaš tak to ber len informativne.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
yaqwsx+9
Posthunter
17. 10. 2007   #5
-
0
-

To mephi:JJ,to v zacatcich nevyuzijes(nebo nepoznas rozdil),snad to zatim budes pouzivat u konstruktoru trid.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Karel
~ Anonymní uživatel
167 příspěvků
17. 10. 2007   #6
-
0
-

Jestliže někde v kódu voláš normální fci dochází k "přeskoku" k dané fci a jakoby přerušení "nitě vykonávání". U inline, jelikož je vložena, k tomuto nedochází. Snadno se do přirovnat k tomu, že dáš makro, které obsahuje daný kód, nebo voláš fci s daným kódem. Za zmínku stojí, že fce, jež definuješ v hlavičce jsou automaticky inline.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tom@sQo
~ Anonymní uživatel
158 příspěvků
18. 10. 2007   #7
-
0
-

noo potom mam dalsiu otazku :) totiz preco sa nepouziva stale takato funkcia? ;) ked som dobre pochopil, tak potom ked volam tu istu funkciu napr. 3 krat, tak 3 krat sa mi prekompiluje to iste a ked NIEJE inline tak to ma hodi stale len na tu istu adresu v pamati, cize menej to zabera?(to bolo len intuitivne pisane, takze asi je to riadna blbost, ale pls opravte ma, resp. povedzte ci mam aspon ciastocne pravdu;) )

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
yaqwsx+9
Posthunter
18. 10. 2007   #8
-
0
-

JJ,je to tak.Protoze i pracovani s velkym objemem dat muze byt narocne,tak se u velkych projektu musi zvolit ten spravny kompromis

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Tom@sQo0
Stálý člen
23. 10. 2007   #9
-
0
-

ahoj,
este mi pls povedzte, ze co je to explicitny konstruktor, od coho sa lisi od normalneho(bez uvedenia klucoveho slova explicit) a naco je slovo extern :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.23.–
Tom@sQo
afri0
Newbie
24. 10. 2007   #10
-
0
-

clovece, trocha stfg by neuskodila... vzdyt to je na jeden dotaz :)

1) http://www.devx.com/tips/Tip/12493
2) klicove slovo 'extern' rika, ze je symbol definovan nekde v jinem souboru a nema se tedy pro tuhle promennou alokovat znova misto, a misto toho pockat na slinkovani.
Teoreticky - muzes mit dva c-ckove soubory, ktere buodu includovat stejny header, ve kterem bude deklarovana nejaka promenna xxx. V tom pripade po prekladu vzniknou dva objekty (.o), ktere budou mit svoji vlastni kopii xxx. A pri linkovani tech dvou objektu dohromady te linker serve, ze mas dva symboly stejneho jmena, a on nevi co s tim :) Pokud ta promenna bude s keywordem extern (a definovana v jednom z tech dvou .c souboru), tak se vytvori jen v jednom objektu, a ten druhy vi, ze xxx existuje jinde, a slusne pocka na slinkovani.

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.40.79.–
Petr Muller, RHCE[br] Then you WIN!
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 10 hostů

Podobná vlákna

Inline — založil Alyx_Vance

Inline Methody — založil Miro1701

Inline assembler — založil Kolcek93

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý