Zdravím všechny 3D grafiky. Tímto se už těším na vaše dotazy. Ptejte se na cokoli co potřebujete vědět ohledně Maxu. :)
Fórum › 3D Studio MAX
Čtěte
Ty jsi v CMDT na tvorbu světa do Gothicu. Já bych potřeboval vědět, co udělat v Maxu, aby se mi ve hře zobrazovala voda, do které se dá vlézt a plavat v ní.
pyndy napsal:
Voda: jednoduse se aplikuje pohyblivá textura a pak v enginu (mám zato, že to dělaj ve spakeru) se nastaví vlasnosti...
Jo a jak se dělá pohyblivá textura???
Proč ne?
pyndy napsal:
sikula napsal:
pyndy napsal:
:) gif mapa , pohybliva..
Tos nemyslel vazne, ze ne?
Pro? ne? je tu ?e? o gothicu a tam je to asi nejvhodn?j?? volba.
Taky si mysl?m. V Gothicuz to sice maj jinak...
tak zase po case neaktivity se vracim :D zase skola jednou mne zdrti ale hlavne prace. No to nechame stranou hlavni je že už se zase pouštím do psaní :
Co vím přinese 14 lekce ?
bude to ukazka nového modelování přes linie neboli křivky . jen jednoduchy naznak jak na to :) Sam to moc dobre neovladam radsi davam prednost polygonum
no a samozrejmne si zase neco vymodelujeme tentokrat to asi bude pro nekoho též. ale i tak si to muže skusit jelikož jsem zavedl novou novinku a to že si mužete stahnout max scenu při určity časti. tedy pokud nebudete vedet jak na to nebo vam to nepujde muzete jej jednoduše přeskočit.
No a teď bych konečně mohl rict co budeme modelovat no bude to odmě načrtnutá příšerka :D ano budeme dělat postavičku. budeme vyuzivat obrazku v pozadi a diky tomu modelovat takže bejt nekteryma si zopakuji v jedne lekci jak modelovat podle pozadi . jak kopirovat edge atd atd, tentokrat se ale nebude jednat o modelovani z jedne strany ale jak zepredu tak ze zadu. takže to bude obzvlaste pro nektere slozite.
Tento postup bude vysvětlen jen ze zacatku pak už je to především na vás a vašem hraní pokažde tam najdete obrazek kde jsem udělal nejakej kus tim vlastne ukazu postup. komentovat by to bylo zbytecny jelikos by to bylo na dlouho. proto jsem zavedl ty zachrany sceny jelikos asi vsichni to nebudou ovladat. Takže pro ty sikovnesi tu budu mit priserku a pro zacatecniky venuju dalsi lekci kde si urcite neco naucneho zase probereme
No snad se vám bude líbit.
Tak 15.lekce za p?r dn? ji budete m?t k dispozici u? je na serveru.
a ?eho ?e se t?k? 15.lekce ?
Obsah
1. ?vod
2. MeshSmooth
3. způsoby v?b?ru
4. Modif Shell aneb tvorba ?tlou??ky?
5. Modif Bend aneb oh?b?me objekt
6. D?len? modifer listu
7. ?kol
cus lidi. tak zase po nejaky dobe reaguju a du se ospravedlnovat :-) . Lekce zatim zadna neni jelikoz na ni nemam cas protoze jedu odrana do vecera na projektach.
Ale chci se vás zeptat. Nahodou sem tuhle modeloval jeden charakter a psal sem na to tutorial. Kdybyste meli zajem mohl bych to sem hodit. neni tedy jeste celkovy ale uz ted je dlouhej. Zabyval by se modelingem fantas charakter v brneni. A toto bych ale zaradil jako serial ne jako lekci jelikože je to dost slozity. bude to komplet modeling i texturing. a predpokladam ze bych to protah i ZBrushem..
No se rozmyslete a dejte vědět :-)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Pravidla čtete nejdříve — založil xHire
ČTĚTE: Informace v diskuzi. — založil survik1
Moderátoři diskuze