Ahoj, dělám ve Visual Studiu aplikaci, kde pluginy v adresáři Plugins využívají stejnou knihovnu jako exe soubor aplikace o adresář víše. Po zkompilování se mi objeví tato knihovna jak v adresáři Plugins tak v aplikačním adresáři. Jak mohu udělat aby mi pluginy využívali knihovnu o adresář víš? a nemusela být též podruhé v adresáři Plugins?
Díky za odpověď
Jirka
PS: jsem samouk takže se předem omlouvám těm které můj dotaz rozčílí jako jednoduchý.
Fórum › .NET
C# Visual Studio reference knihovny
Zdravím,
stejně tu knihovnu bude každej vývojář pluginu potřebovat a buď si jistej, že bude i součástí případné distribuce -> ve výsledku ji do toho adresáře někdo nakopíruje ;) Smím vědět, zda se aplikace instaluje? V takovém případě by bylo nejlepší ji zaregistrovat do GAC a bylo by po problémech.
Pak by to šlo udělat opačně, assembly by byla jen u pluginů a v konfiguračním souboru samotné aplikace by bylo uvedeno jen její umístění (musí se jednat o podadresář). Taková assembly musí být jazykově neutrální. Z hlavního adresáře by se assembly smazala hned po buildu (akci lze nakonfigurovat ve vlastnostech projektu).
<configuration>
<runtime>
<assemblyBinding xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1">
<probing privatePath="plugins;addons"/>
</assemblyBinding>
</runtime>
</configuration>
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 8 hostů
Podobná vlákna
Visual Studio statické linkování Visual C++ Redistributable dllček — založil Doomista
MS Visual Studio — založil samo
Visual studio + QT — založil staf
Visual studio — založil Hlavinka