Poradte vysokou školu (Programování) – Offtopic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Poradte vysokou školu (Programování) – Offtopic – Fórum – Programujte.comPoradte vysokou školu (Programování) – Offtopic – Fórum – Programujte.com

 

Lighter0
Návštěvník
20. 12. 2007   #1
-
0
-

Zdravím, jsem student 3 ročníku prumyslovky v Jičíně a už se docela blíží čas maturit a výberu vysoké školy. Já vím že je to až za rok, ale ono to uteče a už bych trošku chtel mit jasno kam pujdu. Trochu jsem hledal nějaké vysoké školy, kde je náplní programování ale to co je psané neni vždy dané a tak by me zajimala Vaše vlastní zkušenosti. Třeba jste s Vaší vejškou byli spokojeni a delali jste tam opravdu poradne to, co daná škola slibovala.

Nejvíce by me vyhovovala Vysoká škola kde hlavní náplní je programování a to především Webových aplikací (PHP, MYSQL, XHTML, CSS). Kdyby mi někdo něco poradil, byl bych rád. Kdyby v tom byl trošku zapletený marketing a tak, tak by mi to vyhovovalo ještě více, druhá věc co me hodne baví.

Jinak s moji aktuální střední školou nejsem vubec spokojen. První ročník jsme delali Word, Excel a základy Delphi. Ve druhém ročníku jsme pokračovali v Delphi (Ale pořád jsme nic moc neudelali, furt jenom sami zaklady) a posledni mesic jsme delali html tim stylem, otevrte si jakpsatweb.cz a ucte se. Ted ve tretim rocniku jsme delali opet Excel + Visual Basic (jen zaklady) a ted delame WinBase. Všechno jenom natukáváme a to mi nepřijde nejlepší, kdybych zakončil moje studium maturitou a chtel jit nekam delat a oni by se me zeptali co umim, tak bych jim odpovedel: Word, Excel, MS VB (základy), Delphi (základy), Acces - s tímhle bych se asi nechytal. Kdybych se neučil doma a tak, tak vlastne skoro vubec nic neumim.

Děkuju za vaše komentáře

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.244.95.–
mephi0
Expert
20. 12. 2007   #2
-
0
-